رونمایی هواوی از Mate 8 و Honor 5X در آمریکا

هواوی امسال یک سال بسیار موفقیت آمیز داشت. این تولید کننده چینی گوشی های هوشمند امسال تعداد زیادی دستگاه های مختلف از جمله فبلت پرچمدار خود یعنی Mate 8 که گل سر سبد آن ها بود را روانه بازار کرد.

رونمایی هواوی از Mate 8 و Honor 5X در آمریکا

به گزارش کلیکٰ این شرکت همچنین ساعت هوشمند خود یعنی Huawei Watch را امسال به بازار عرضه کرد. علاوه بر این دو دستگاه هواوی تعدادی دستگاه پایین رده، میان رده و بالا رده ی دیگر را طی این یکسال معرفی کرده است. مثل Honor 5X که از میان رده ها محسوب شده و ما الان میخواهیم درمورد آن صحبت کنیم.

گفته می شود جدیداً گزارش جدیدی از حضور Mate 8 و Honor 5X در آمریکا منتشر شده که مورد توجه قرار گرفته است. طبق گزارش منتشر شده از وال استریت ژورنال هواوی قصد دارد تا Mate 8 و Honor 5X را در نمایشگاه CES 2016 در ماه ژانویه به نمایش بگذارد. این گزارش می افزاید: هواوی برای عرضه این دو دستگاه اندکی پس از نمایشگاه در ایالات متحده برنامه ریزی کرده است که حرکت هوشمندانه ای به نظر می رسد چرا که مردم این کشور الان تحت تاثیر Nexus 6P هواوی قرار گرفته اند و این احتمالا بهترین زمان برای عرضه مدل های دیگر این شرکت در آمریکاست. طبق این گزارش این دو دستگاه تنها وسیله تکنولوژیکی نیست که هواوی قصد دارد در این نمایشگاه به معرض نمایش بگذارد بلکه ساعت هوشمند جدید هواوی که مدلی مخصوص بانوان است هم به نمایش در خواهد آمد. در هر صورت هر دو محصول Mate 8 و Honor 5X هواوی الان هم برای خرید در کشور سازنده آن موجود است که به ترتیب 150 و 500 دلار قیمت خورده است. البته افرادی که در آمریکا زندگی می کنند باید انتظار قیمت بیشتری را داشته باشند.

جنس قاب هواوی Mate 8 از فلز است و از یک صفحه نمایش IPS-NEO LCD 6 اینچی 1080p (1920 * 1080) برخوردار است. این گوشی همچنین دارای رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه 32 یا 64 (بسته به مدل) بوده که حافظه آن با نصب حافظه میکرو SD تا 164 گیگابایت قابل افزایش است. این گوشی از یک دوربین 16 مگاپیکسلی پشتی و اندروید 6 (مارشملو) که رابط کاربری ویژه هواوی روی آن اجرا شده است بهره می برد. این گوشی قدرتش را از یک پردازنده جدید هواوی یعنی Kirin 950 SoC میگیرد. از طرف دیگر Honor 5X نیز از فلز ساخته شده و دارای صفحه 5.5 اینچی 1080p است. پردازنده این مدل یک Snapdragon 615 است و از دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی برخوردار است. این گوشی با رم 2 یا 3 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه قابل تهیه است.

Huawei-Mate-8_10 منبع: androidheadlines.com

ارسال نظر