تبلت های هواوی رسما وارد بازار ایران شد!

رسانه کلیک – جدیدترین تبلت های هواوی با گارانتی شرکت سازگار ارقام طی مراسمی در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه در هتل پارسیان اوین رونمایی شد.

تبلت های هواوی رسما وارد بازار ایران شد!

به گزارش کلیک ، شرکت چینی هواوی به عنوان دومین غول صنعت موبایل جهان شناخته می‌شود که توانسته به دلیل محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه سهم بسیار بزرگی از بازار موبایل‌های هوشمند را در ایران به خود اختصاص دهد. هواوی تعداد محصولات پایینی در بخش تبلت به بازار ایران عرضه کرده است اما با توجه به قیمت و کیفیت محصولات عرضه شده توانسته تا سهم مناسبی از بازار را کسب کند. این در حالیست که هواوی سومین برند تبلت دنیا و پرفروشترین برند تبلت‌های اندرویدی در خاورمیانه محسوب می‌شود.

هواوی به منظور توسعه بازار تبلت‌های خود و معرفی و عرضه چند تبلت جدید در ایران، همکاری بزرگی را با شرکت سازگار ارقام به عنوان سرویس دهنده گارانتی و یکی از خوش نام ترین برند ها در حوزه خدمات پس از فروش شروع کرده است؛ طی مراسمی در روز چهارشنبه ۲۹ شهرویر ماه در هتل پارسیان اوین با حضور اصحاب رسانه و مدیران بخش تبلت هواوی و مدیران شرکت سازگار ارقام از جدیدترین تبلت های هواوی برای بازار ایران با گارانتی سازگار ارقام رونمایی شد.

قیمت تبلت های هواوی در ایران

شرکت هواوی برای ورود قدرتمند به بازار تبلت ایران، محصولات زیاد و متنوعی را برای تمامی سلایق و اقشار جامعه از جمله تبلت‌های پایین‌رده سایز ۷ و ۸ اینچی تا تبلت‌های میان‌رده و حتی حرفه‌ای با محدوده قیمتی ۳۰۰ تا بالای یک میلیون در نظر گرفته است.

تبلت های هواوی در سری‌های T به عنوان محصولات پایین‌رده در مدل‌های Mediapad T2 8.0 Pro، Mediapad T3 10، Mediapad T3 8.0، Mediapad T2 7.0 و Mediapad T1 7.0 و محصولات خانواده M از تبلت های هواوی به عنوان بالارده با پردازنده‌های کایرین شرکت هواوی و اسپیکرهای شرکت هارمن کاردن در سه مدل Mediapad M2 8.0، Mediapad M2 10 و MediaPad M3 8.0 با گارانتی سازگار ارقام عرضه می‌شود.

میزان قاچاق موبایل و تبلت در ایران

یکی از مدیران سازگار ارقام در جلسه پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه در رابطه با قاچاق کالا گفت: خوشبختانه موبایل و تبلت یکی از مواردی است که دولت به راحتی و با طرح رجیستری می‌تواند قاچاق این دسته از محصولات را کنترول کند. در بازار موبایل بیش از ۹۲ درصد از محصولات قاچاق هستند در حالی که در بازار تبلت به دلیل کمتر بودن میزان رقابت و حضور برندهای فعال به صورت رسمی، میزان قاچاق در حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد است. هواوی برای جلوگیری از قاچاق کالا به سمت فروش متمرکز و عدم خرید محصولات به صورت دلاری رفته است که باعث شده تا تبلت های هواوی قیمت واقعی و عرضه رسمی در ایران داشته باشند.

آینده تبلت های هواوی در ایران

بر اساس گفته‌های مدیران هواوی در این مراسم، بازار ایران در آینده‌ای نزدیک میزبان محصولات بیشتری در بخش تبلت مخصوصا محصولات میان‌رده و بالارده خواهد بود. همچنین تبلت‌های سری X شرکت هواوی و تبلت‌هایی با اندازه بالاتر از ۱۰ اینچ نیز در برنامه هواوی برای عرضه در آینده برای بازار ایران وجود دارد که باعث خواهد شد تا هواوی بتواند با تعداد محصولات بالا و قیمت‌های مناسب سهم بزرگی از بازار تبلت ایران را به خود اختصاص دهد.







ارسال نظر