تیزر جدید هوآوی از قابلیت مکالمه در ساعت هوشمندش خبر می‌دهد!

هوآوی در نمایشگاه CES 2016 عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی که از سوی این شرکت منتشر شده، حاکی از ایجاد قابلیت تماس و مکالمه در هوآوی واچ است.

تیزر جدید هوآوی از قابلیت مکالمه در ساعت هوشمندش خبر می‌دهد!

شرکت چینی هوآوی که در سال 2015 پیشرفت‌های چشمگیری داشت و نهایتا توانست خود را پس از سامسونگ و اپل به عنوان بزرگ‌ترین شرکت عرضه کننده گوشی در دنیا معرفی کند، در نمایشگاه CES 2016 هم نشان داد که برای آینده برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری را در سر دارد. هوآوی در نمایشگاه CES امسال از دو نسخه از ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که به طور اختصاصی مطابق با سلیقه بانوان طراحی شده‌اند. اما به طور کلی شرکت هوآوی تنها کمپانی نیست که در زمینه طراحی و تولید ساعت‌های هوشمند اندرویدی فعالیت می‌کند. شرکت‌هایی نظیر موتورولا، سامسونگ، ال‌جی و ... هم در حال حاضر نسخه‌هایی از ساعت‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کرده‌اند.

در این بین اگر بخواهیم ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ را به عنوان یکی زا باکیفیت‌ترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی موجو با ساعت هوشمند هوآوی واچ مقایسه کنیم، متوجه یک تفاوت اصلی در قابلیت‌های این دو ساعت هوشمند خواهیم شد که به نوعی منجر به برتری Gear S2 سامسونگ نسبت به هوآوی واچ شده است. این موضوع مربوط به قابلیت برقراری تماس است. ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، اما متاسفانه ساعت هوشمند هوآوی واچ قابلیت پشتیبانی از این مورد را ندارد.

1

پیش از این خبرهایی در رابطه با فعالیت‌های هوآوی به منظور توسعه هرچه بیشتر قابلیت‌های ساعت هوشمندش و همچنین سیستم عامل اندوید ویر (Android Wear) نصب شده بر روی منتشر شده بود. بر اساس برخی از این خبرها، ظاهرا هوآوی در تلاش بود تا نسخه‌های جدید ساعت هوشمندش را به اسپیکرهای داخلی مجهز کند تا بدین ترتیب قابلیت پخش صوتی برای این محصولات ایجاد شود. اما هوآوی به تازگی تیزر تبلیغاتی جدیدی را در نمایشگاه CES 2016 به معرض نمایش قرار داده که در آن فردی با استفاده از هوآوی واچ در حال مکالمه تصویری با فرد دیگری است. بنابراین ظاهرا هوآوی به زودی قابلیت برقراری تماس و مکالمه را در ساعت هوشمندش ارائه خواهد کرد. در این بین برخی از منابع خبری معتقدند که کمپانی گوگل در نسخه جدید سیستم عامل اندروید ویر بدون تردید قابلیت برقراری تماس را ارائه خواهد کرد. با این وجود اگر هم این قابلیت رونمایی شود، تنها ساعت‌های هوشمندی قادر به استفاده از آن خواهند بود که در طراحی آن‌ها از اسپیکرهای داخلی بهره‌ گرفته شده باشد. بنابراین بدون تردید ساعت هوشمند هوآوی یکی از این محصولات خواهد بود. چرا که این شرکت چینی از دیرباز فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز کرده است.

همانطور که اشاره داشتیم، هوآوی در نمایشگاه CES 2016 از دو نسخه جدید ساعت هوشمندش با نام‌های اختصاصی Elegant و Jewel رونمایی کرد که طراحی آن‌ها بیشتر منطیق با سلیقه بانوان است. در این بین علارغم اینکه هوآوی تیزر تبلیغاتی خود را در نمایشگاه CES 2016 به معرض نمایش قرار داده، هنوز مشخص نیست دقیقا چه زمانی این قابلیت جدید در ساعت هوشمند این شرکت معرفی می‌شود. برخی از افراد عقیده دارند که معرفی این قابلیت تا زمان عرضه نسخه جدید سیستم عامل اندروید ویر امکان‌پذیر نخواهد بود. اما با این وجود دنیای مملو از تکنولوژی امروزی بارها و بارها به ما ثابت کرده که همواره ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش بینی در این زمینه رخ دهد. نظر شما در این رابطه چگونه است؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر