نسخه‌ی زنانه ساعت هوشمند هوآوی در CES 2016 معرفی می‌شود

هنوز مدت زمان زیادی از آغاز فعالیت شرکت‌های اندرویدی در زمینه‌ی طراحی و ساخت ساعت‌های مچی هوشمند مبتنی بر اندروید نگذشته است.

نسخه‌ی زنانه ساعت هوشمند هوآوی در CES 2016 معرفی می‌شود

به گزارش کلیک،با این وجود این محصولات توانستند به طور جالب توجه‌ای مورد استقبال کاربران قرار بگیرند و این امر حتی منجر شد که اپل هم در اقدامی مشابه ساعت هوشمند اختصاصی خود که مبتنی بر سیستم عامل آی او اس است را طراحی و عرضه کند.

از جمله ساعت‌های هوشمند اندرویدی که در سال گذشته یعنی سال 2014 میلادی به شکل جالب توجه‌ای از سوی کاربران مورد استقبال قرار گرفتند ساعت هوشمند Moto 360 موتورولا و G Watch R ال‌جی بودند. سپس در سال 2015 با سورپرایزی جالب مواجه شدیم. کمپانی چینی هوآوی در کنفرانس جهانی موبایل 2015 یا همان رویداد MWC 2015 رسما از ساعت مچی هوشمند اندرویدی خود با نام اختصاصی Huawei Watch رونمایی کرد. این ساعت مچی هوشمند کیفیت ساخت فوق‌العاده داشته و از نظر ظاهری هم بسیار شیک و دلچسب طراحی شده است. همچنین خرید این محصول در تمامی نقاط جهان می‌تواند به سادگی انجام شود و قیمت آن هم در مقایسه با ساعت‌های هوشمند سامسونگ و یا ساعت هوشمند شرکت اپل مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

2

پس از آن هوآوی بر روی میزان فروش ساعت‌های هوشمندش متمرکز شد و با ارائه‌ی این محصول در رنگ‌ها و با دستبند های مختلف سعی کرد تا پاسخگویی لازم در قبال هر نوع سلیقه‌ای را داشته باشد. اما ظاهرا هوآوی به این نتیجه رسیده که ساعت هوشمند Huawei Watch این کمپانی یک کمبود اساسی دارد و این کمبود مربوط به عدم وجود نسخه‌ی اختصاصی زنانه‌ی این ساعت هوشمند است.

بر اساس تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، هوآوی به سختی در تلاش است تا نسخه‌ی اختصاصی از ساعت هوشمند Huawei Watch خود را برای بانوان طراحی کرده و در رویداد CES 2016 آن را معرفی نماید. شایان ذکر است که رویداد CES 2016 در هفته‌ی نخست ماه فوریه این سال و در لاس وگاس برگزار می‌شود، بنابراین ظاهرا هوآوی چیزی در حدود یک ماه و نیم دیگر فصرت دارد تا نسخه‌ی نهایی این ساعت هوشمند زنانه را طراحی کند. گفته شده که هم اکنون هوآوی نمونه‌هایی از نسخه‌ی زنانه‌ی ساعت هوشمند Huawei Watch را طراحی کرده است. در این نمونه‌ها از صفحه نمایش‌های کوچک‌تر، دستبندهای باریک‌تر و رنگ‌های متنوع‌تر نظیر صورتی، زرد، قرمز و ... استفاده شده تا بدین صورت ظرافت دستگاه افزایش یافته و مناسب با سلیقه‌ی بانوان باشد.

1

علاوه بر این موضوع، مطمئنا هوآوی هم اکنون به منظور طراحی نسخه‌ی دوم ساعت هوشمندش نیز تدابیری را در نظر گرفته است. ظاهرا این شرکت قصد دارد که در سال 2016 نسخه‌ی جدید ساعت Huawei Watch را نیز معرفی کند و احتمالا این محصول Huawei Watch 2 نام خواهد گرفت. مطمئنا تدابیر هوآوی به منظور عرضه‌ی اختصاصی نسخه‌ای از ساعت هوشمندش برای بانوان استراتژی عملکردی مناسبی محسوب می‌شود. هم اکنون در کشورهای اروپایی و آمریکایی میزان استقبال بانوان از ابزارها و گجت‌های هوشمند بسیار زیاد است و هوآوی با این اقدام مطمئنا می‌تواند سود مناسبی را به دست آورد. اما با وجود تمامی این تفاسیر باید در نظر داشته باشیم که هنوز صحت هیچ یک از اخبار فوق به طور رسمی از سوی شرکت چینی هوآوی به تایید نرسیده است.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر