هواوی از گوشی اینجوی ۷ پلاس رونمایی کرد

شرکت چینی هوآوی که خیلی زود و برخلاف تصور در میان برندهای مطرح تولید کننده گوشی های هوشمند قرار گرفت طی چند روز گذشته از محصول جدید خود با نام اینجوی ۷ پلاس (Huawei Enjoy 7 Plus) رونمایی کرده است. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۴۳۵ کوالکام و سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا مجهز است.

هواوی از گوشی اینجوی ۷ پلاس رونمایی کرد

به گزارش کلیک، طی چندماه گذشته شایعات فراوانی پیرامون جدیدترین گوشی هوآوی شنیده می شد. از ماه گذشته نیز خبر از رونمایی این محصول در تیتر اخبار قرار گرفت. حال هوآوی به طور رسمی از این اسمارت فون پرده برداری کرده است. این گوشی که یک محصول میان رده محسوب می شد از بدنه تمام فلز برخوردار است. دکمه های فیزیکی دستگاه در سمت راست گوشی قرار دارند و حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی و زیر لنز دوربین تعبیه شده است. هوآوی اینجوی ۷ پلاس از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوع تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل (اصطلاحا اچ دی) بهره برده است. افزون بر این، لبه های صفحه نمایش نیز از انحنای ظریف ۲٫۵D برخوردار است.

هوآوی مدعی است که اینجوی ۷ پلاس عملکرد خوبی در بخش حسگر اثر انگشت دارد. آنها معتقدند که این اسکنر در مدت زمان ۰٫۲ ثانیه اثر انگشت را شناسایی و دستگاه را آنلاک می کند.

این گوشی در دو نسخه با دو ظرفیت رم متفاوت به بازار عرضه می شود. در نسخه پایه از رم ۳ گیگابایتی و در نسخه ای برتر از رم ۴ گیگابایتی استفاده شده است. این دو مدل به ترتیب دارای حافظه داخلی به ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی هستند. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۴۳۵ مجهز شده که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی بهره می‌برد.

براساس اخبار منتشر شده، دوربین اصلی هوآوی اینجوی ۷ پلاس از کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز از سنسوری ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است. یکی از نقاط قوت این اسمارت فون باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است که در میان سایر گوشی های هم رده خود یک ظرفیت بسیار مناسب تلقی می شود.

هوآوی اینجوی ۷ پلاس از شیار اتصال سیم کارت هیبریدی بهره می‌برد؛ بنابراین می‌توانید به طور همزمان دو سیم کارت را به آن متصل نموده یا باید از یک سیم کارت و حافظه SD استفاده نمایید. سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا به طور پیش‌فرض در کنار رابط کاربری EMUI 5.1 هوآوی روی این اسمارت‌فون نصب است. این دستگاه در رنگ های مشکلی، آبی، طلایی، نقره‌ای، صورتی و خاکستری روانه بازار می شود.

این گوشی وزنی برابر ۱۶۵ گرم و ابعادی به طول ۱۵۳٫۶، عرض ۷۶٫۴ و ضخامت ۸٫۳۵ میلیمتر برخوردار است. براساس اعلام رسمی این شرکت قرار است نسخه برتر با رم ۴ گیگابایتی این اسمارت فون با قیمیت ۲۴۶ دلار و نسخه مجهز به رم ۳ گیگابایتی با قیمت ۲۱۷ دلار عرضه شود. فروش این دستگاه نیز از بیست و هشتم ماه جاری (آوریل) آغاز خواهد شد.

ارسال نظر