چه ویژگی‌هایی گوشی هواوی Y7 Prime 2018 را خاص کرده است؟

رسانه کلیک - Huawei Y7 Prime 2018 یک گوشی مقرون به صرفه با قابلیت‌های جذاب و کاربردی است که به تازگی به بازار عرضه شده است. در این مقاله شما را با ویژگی‌های خاص این پایین رده آشنا می‌کنیم.

چه ویژگی‌هایی گوشی هواوی Y7 Prime 2018 را خاص کرده است؟

کمپانی هواوی علاوه بر تولید تلفن‌های هوشمند پرچمدار قدرتمند مانند P20 و P20 Pro، به فکر کاربرانی که خواهان گوشی‌های ارزان قیمت‌تر هم هستند، بوده و با تولید مدل‌های مختلفی از گوشی‌های میان رده و پایین رده، نظر بسیاری را به خودش جلب کرده است. Y7 Prime 2018 یکی از پایین رده‌های تازه معرفی شده توسط هواوی بوده که با وجود قیمت مناسب، از ویژگی‌های جذابی برخوردار است. برای آشنایی با این ویژگی‌ها، ادامه این مطلب را بخوانید. ( گوشی هواوی Y7 پرایم 2018 با دوربین اصلی دوگانه معرفی شد )

طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا

هواوی بدون در نظر گرفتن این که Y7 Prime 2018 در گروه گوشی‌های پایین رده قرار می‌گیرد، بهترین زبان طراحی ممکن را برای این گوشی در نظر گرفته است. قاب پشتی دستگاه از جنس پلاستیک بوده که ظاهری مانند فلز دارد. این قاب از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده که با قرار گیری گوشی در دست، احساس خوبی را به کاربر القا می‌کند. دور تا دور گوشی هم با فریم فلزی شفاف پوشیده شده که با قرار گیری در کنار بدنه، شاهد ترکیب جالب آن در این قسمت هستیم؛ به طوری که جلوه یک گوشی لوکس و بالارده را ایجاد کرده است.

بر روی قاب Y7 Prime 2018 شاهد قرار گیری دوربین دوگانه، فلاش LED و حسگر اثر انگشت هستیم که همه به بهترین شکل در این بخش جای گرفته‌اند.

صفحه نمایش FullView

در بخش جلویی Y7 Prime 2018، نمایشگر FullView به چشم می‌آید که با نسبت تصویری 18:9 درون قاب دستگاه قرار گرفته است. با توجه به این موضوع، صفحه نمایش فضای بیشتری از قاب دستگاه را اشغال کرده و با کشیده‌تر بودن، تجربه کاربری بهتری را ایجاد می‌کند.

پنل استفاده شده برای صفحه نمایش این مدل، از نوع IPS LCD بوده که روشنایی مناسبی دارد. اندازه 5.99 اینچ و رزولوشن اچ دی پلاس، دیگر ویژگی‌های Y7 Prime 2018 در این بخش هستند که با توجه به این که با یک محصول اقتصادی طرف هستیم، کاملا راضی کننده محسوب می‌شوند.

دوربین حرفه‌ای دوگانه

هواوی توسط دوربین دوگانه‌ای که در Huawei Y7 Prime 2018 قرار داده، قابلیتی را با نام Wide Aperture به کاربر ارایه می‌کند. این ویژگی به کمک دو لنز دوربین، به محاسبه عمق پرداخته و کاربر را قادر به ثبت تصاویر با افکت بوکه در پس زمینه می‌کند. علاوه بر این‌ها، توسط Wide Aperture می‌توان حتی پس از ثبت شدن عکس، به عملیات ری‌فوکوس بر روی اجزای مختلف موجود در تصویر، پرداخت.

لنز اصلی دوربین دوگانه هواوی Y7 Prime 2018، رزولوشن 13 مگاپیکسلی داشته که در کنار لنز دوم با رزولوشن 2 مگاپیکسل فعالیت می‌کند. عکاسی در تاریکی هم با وجود فلاش LED موجود در کنار دو لنز دوربین، به خوبی انجام می‌پذیرد.

اما توانایی‌های Y7 Prime در زمینه عکاسی، تنها به این موارد ختم نشده و هواوی برای دوربین سلفی هم قابلیت‌های خاص و متنوعی را قرار داده است. موجود بودن فلاش LED در کنار لنز دوربین سلفی یکی از این قابلیت‌های کابردی است که می‌توان از آن برای عکاسی سلفی در محیط‌های کم نور استفاده کرد.

فناوری تشخیص چهره

در هواوی Y7 Prime 2018 علاوه بر سنسور اثر انگشت، کاربر می‌تواند توسط فناوری تشخیص چهره، دستگاه را رمزگذاری کند. این فناوری که توسط دوربین سلفی کار می‌کند، در محیط‌های کم نور هم عمکلرد خوبی داشته و می‌توان از آن استفاده کرد.

فرآیند بازگشایی قفل دستگاه توسط این فناوری بسیار سریع بوده و برای این کار تنها کافی است حین این که گوشی را مقابل چهره خود قرار داده‌اید، دکمه پاور را فشار دهید.

شارژدهی بالا

هواوی برای این مدل از باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. این میزان ظرفیت باتری با توجه به رزولوشن نمایشگر و چیپستی که در آن استفاده شده، عملکرد بسیار خوبی دارد و توسط آن می‌توانید با یک بار شارژ کامل، برای 13 ساعت بدون توقف فیلم ببینید و یا 58 ساعت به موزیک گوش دهید. قدرت باتری هواوی Y7 Prime 2018 با فعال سازی قابلیت‌های نرم افزاری برای ذخیره انرژی، بیشتر هم خواهد شد.

اندروید اوریو و جدیدترین نسخه از رابط کاربری هواوی

در هواوی Y7 Prime 2018، اندروید اوریو قرار گرفته که جدیدترین قابلیت‌های گوگل در این سیستم عامل را در اختیارتان قرار خواهد داد. علاوه بر این‌ها، هواوی سیستم عامل اندروید موجود در این گوشی را با جدیدترین نسخه از رابط کاربری‌اش شخصی سازی کرده و قابلیت‌های بیشتری را به آن افزوده است.

سخن پایانی

هواوی در Y7 Prime 2018 تمامی سعی‌اش را به کار گرفته تا با کم‌ترین قیمت، بیشترین امکانات را به کاربر ارایه دهد که در این زمینه موفق هم بوده است. این گوشی در بخش‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در صورتی که به دنبال یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه هستید، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ارسال نظر