گوشی Honor V8 هوآوی در سه نسخه مختلف عرضه می‌شود!

سرانجام گوشی هوشمند Honor V8 هوآوی که از سوی سازمان TENAA تأییدیه عرضه دریافت کرد. بر اساس گزارش این سازمان، نسخه‌ای از گوشی مد نظر احتمالا اولین محصول برند هوآوی خواهد بود که به نمایشگر QHD مجهز می‌شود!

گوشی Honor V8 هوآوی در سه نسخه مختلف عرضه می‌شود!

هوآوی هم اکنون سومین برند بزرگ تولید کننده گوشی در دنیا است. این شرکت چینی به سختی در تلاش است تا پتانسیل‌ رقابتی خود را افزایش داده و بتواند که به رقیبی جدی‌تر برای دو شرکت سامسونگ و اپل تبدیل شود. اگرچه جای شکلی وجود ندارد که هوآوی به منظور رقابت با سامسونگ و اپل راه طولانی در پیش دارد، اما پیشرفت‌های این شرکت به قدری عالی بوده که به واقع منجر به شگفتی کارشناسان و افراد علاقمند به دنیای دستگاه‌های هوشمند موبایلی شده است.

چندی پیش شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی از سوی شرکت هوآوی بودیم که در آن به گوشی هوشمندی با نام Honor V8 اشاره شده بود. در تیزر تبلیغاتی منتش شده به بهره‌مندی این محصول از دوربین دوگانه نیز اشاره مستقیمی شده بود. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این خبر را می‌توانید از مقاله با عنوان "گوشی هوشمند Honor V8 هوآوی با دوربین دوگانه در راه است!" مطالعه کنید. هوآوی در تیزر تبلیغاتی این گوشی به تاریخ دهم ماه می نیز اشاره مستقیمی کرده بود. بدون تردید این موضوع بدین معناست که گوشی هوشمند هوآوی Honor V8 در روز دهم ماه می رسما معرفی می‌شود.

به گزارش کلیک، گوشی هوشمند Honor V8 هوآوی به تازگی از سازمان TENAA تأییدیه عرضه دریافت کرده است. سازمان TENAA نهادی در کشور چین است که دقیقا مشابه با سازمان FCC در ایالات متحده عمل می‌کند و پیش از رونمایی و عرضه هر نوع محصول دیجیتال و ارتباطی باید مشخصات فنی و کیفی آن را به تایید برساند. این سازمان همواره ضمن تایید مشخصات فنی محصولات مد نظر به برخی از این مشخصات اشاره مستقیمی نیز می‌کند. گوشی هوشمند Honor V8 هم از این موضوع مستثنا نبوده و مشخصات فنی آن از سوی سازمان TENAA فاش شدند.

1

بنا به اطلاعات ارائه شده از سوی این سازمان، گوشی هوشمند Honor V8 هوآوی در سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد. این سه نسخه از گوشی هوشمند Honor V8 هوآوی با کدهای KNT-AL10، KNT-TL10 و KNT-AL20 مورد خطاب قرار گرفته‌اند. جالب است بدایند که تفاوت مابین دو نسخه اول نامبرده شده این گوشی تنها در رنگ‌ها خلاصه می‌شود. اما نسخه سومی که از آن یاد شد، نسبت به دو نسخه دیگر از نظر سخت افزاری قدرتمندتر است.

دو نسخه KNT-AL10 و KNT-TL10 گوشی هوشمند Honor V8 هوآوی از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز بهره‌مند می‌شوند و صفحه نمایش آن‌ها 5.7 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی (1080 در 1920 پیکسل) خواهد بود. این دو محصول به حافظه داخلی پیش فرض 32 گیگابایتی تجهیز شده و رم آن‌ها 4 گیگابایتی است. باتری هر دوی آن‌ها نیز ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین اصلی و سلفی این دو محصول به ترتیب از سنسورهایی 12 و 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و ابعاد بدنه دستگاه 7.75 در 77.6 د 157 میلیمتر خواهد بود. وزن این دو نسخه از گوشی Honor V8 هوآوی هم 170 گرم است. این دو گوشی به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو نیز بهره‌مند می‌شوند.

2

اما نسخه سوم گوشی هوشمند Honor V8 هوآوی که با کد KNT-AL20 معرفی شده از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز بهره می‌برد. صفحه نمایش این نسخه از گوشی مد نظر وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل یا اصطلاحا QHD را ارائه می‌کند و بدین صورت اولین گوشی هوشمند برند هوآوی خواهد بود که از نمایشگری با این وضوح تصویر بهره‌مند می‌شود. حافظه داخلی این محصو هم 64 گیگابایتی است. این گوشی از نظر تنوع رنگی شامل رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و رزگلد می‌شود. همانطور که اشاره کردیم هوآوی در جریان کنفرانس اختصاصی که برای روز دهم ماه می در نظر گرفته از سه نسخه مختلف گوشی Honor V8 رونمایی می‌کند.

منبع: gsmarena

ارسال نظر