گوشی میت 8 هوآوی به زودی در ایالات متحده عرضه می‌شود

کمپانی چینی هوآوی یا بهتر بگوییم سومین کمپانی بزرگ تولید کننده‌ی گوشی در دنیا، طی ماه نوامبر سال 2015 گوشی هوشمند میت 8 خود را معرفی کرد.

گوشی میت 8 هوآوی به زودی در ایالات متحده عرضه می‌شود

به گزارش کلیک ، این در حالی بود که قرار شد تا رویداد CES 2016 شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول و احتمالا عرضه‌ی رسمی و گسترده‌تر آن در سایر بازارهای جهانی باشیم.اما امروز شاهد اخذ تاییده‌ی این گوشی هوشمند از سوی سازمان FCC ایالات متحده بودیم، بنابراین به نظر می‌رسد که به زودی هوآوی میت 8 رسما وارد بازارهای ایالات متحده شود. در این گزارش کد اختصاصی این محصول به صورت NXT-L09 معرفی شده است و متاسفانه اطلاعات دقیق بیشتری در رابطه با آن به دست نیامده است. اما انتظار داریم که این گوشی از نظر خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری مشابه با همان نسخه‌ای باشد که هم اکنون به طور اختصاصی در بازارهای داخلی کشور چین عرضه می‌شود.

1

گوشی هوشمند میت 8 هوآوی از سیستم روی یک چیپ (SoC) کرین 950 بهره می‌برد که پردازنده‌ی مرکزی آن هشت هسته‌ای است. چهار هسته از هشت هسته‌ی پردازشگر این تراشه از نوع Cortex A72 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز بوده و چهار هسته‌ی دیگر آن از نوع Cortex A53 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز خواهند بود. پردازنده‌ی گرافیکی به کار گرفته شده در این سیستم روی چیپ هم پردازنده‌ی قدرتمند Mali T880MP4 است. ضمنا گوشی هوشمند هوآوی میت 8 از صفحه نمایشی 6 اینچی و از نوع IPS و با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل بهره‌مند است.

از نظر رم، گوشی میت 8 هوآوی دارای دو نسخه‌ی متنوع با ظرفیت‌های 3 و 4 گیگابایتی است. نسخه‌ی بهره‌مند از رم 3 گیگابایتی این محصول حافظه‌ی داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت را به همراه دارد، اما نسخه‌ی بهره‌مند از رم 4 گیگابایتی آن از نظر حافظه‌ی داخلی شامل دو آپشن مجزای 64 و 128 گیگابایتی می‌شود. سنسور دوربین اصلی هوآوی میت 8 هم از جدیدترین نسل از سنسورهای دوربین شرکت سونی با کد IMX298 بهره می‌برد و 16 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم از سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

2

همانطور که در تصاویر ضمیمه شده مشاهده می‌کنید، در پنل پشتی این گوشی و درست زیر لنز دوربین اصلی آن اسکنر اثر انگشت کاربر دستگاه تعبیه شده است. این اسکنر اثر انگشت از جدیدترین تکنولوژی طراحی هوآوی بهره می‌برد و عملکرد فوق‌العاده سریع و بی عیب و نقصی را ارائه می‌کند. ضمنا گوشی هوشمند میت 8 هوآوی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز بهره‌مند است. هوآوی با عرضه‌ی این محصول در بازارهای ایالات متحده باز هم کیفیت طراحی گوشی‌های هوشمند خود را به اثبات خواهد رساند و به نوعی میزان محبوبیت و مشهوریت خود را در ایالات متحده افزایش خواهد داد. با توجه به پیشرفت‌های عظیمی که این شرکت چینی در صنعت موبایل داشته، ظاهرا آینده‌ای بسیار روشن پیش روی این شرکت چینی قرار دارد.

منبع: gsmarena

ارسال نظر