تبلت MediaPad M2 10 هوآوی تاییده FCC اخذ کرد

کمپانی هوآوی در نمایشگاه CES 2016 به طور رسمی تبلت MediaPad M2 10 خود را معرفی کرد. حال این محصول از سازمان FCC تاییده اخذ کرده و ظاهرا به زودی وارد بازارهای ایالات متحده می‌شود. با کلیک همراه باشید.

تبلت MediaPad M2 10 هوآوی تاییده FCC اخذ کرد

هوآوی در سال 2015 عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته و نهایتا توانست خود را به عنوان سومین شرکت بزرگ عرضه کننده گوشی در دنیا معرفی کند و با پیشی گرفتن از کمپانی‌هایی همچون ال‌جی، سونی، اچ‌تی‌سی و ... پس از دو شرکت سامسونگ و اپل خود را سومن برند برتر دنیا در صنعت موبایل معرفی کرد.

این شرکت چینی در نمایشگاه CES 2016 از محصولات متعددی رونمایی کرد و رسما خبر از برنامه‌ریزی خود به منظور گسترش فعالیت‌هایش در بازارهای جهانی و به ویژه بازارهای ایالات متحده داد. یکی از محصولاتی که در طول نمایشگاه CES امسال از سوی هوآوی معرفی شد، تبلت MediaPad M2 10 بوده که تبلیتی قدرتمند و با ظاهری شیک و دلربا محسوب می‌شود.

حال این تبلت در رده محصولات تایید شده‌ سازمان FCC قرار گرفته است. سازمان FCC وظیفه دارد که پیش از عرضه رسمی هر وسیله‌ ارتباطی و دیجیتالی نظیر گوشی یا تبلت آن را مورد بررسی قرار داده و کیفیت عملکرد آن را تایید نماید. ظاهرا تبلت MediaPad M2 10.0 هوآوی توانسته تاییده این سازما را اخذ نماید، بنابراین احتمالا در آینده‌ نزدیک شاهد عرضه رسمی و گسترده این محصول در بازارهای داخلی ایالات متحده خواهیم. در واقع ظاهرا استارت فعالیت‌های گسترده‌تر هوآوی در سال 2016 میلادی با عرضه این تبلت در بازارهای ایالات متحده زده می‌شود.

1

اما بد نیست که نگاهی به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری تبلت MediaPad M2 10 هوآوی نیز بیاندازیم. این تبلت از صفحه نمایشی 10.1 اینچی و از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 1200 در 1920 پیکسل بهره می‌برد، بنابراین تراکم پیکسلی نمایشگر آن چیزی در حدود 224 پیکسل در هر اینچ است. ابعاد کلی بدنه این محصول 7.4 در 172.8 در 239.8 میلیمتر بوده و وزن آن 500 گرم است. این تلبت همچنین به همراه یک قلم نوری اختصاصی عرضه می‌شود.

سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در تبلت MediaPad M2 10.0 هوآوی تراشه کرین 930 این شرکت چینی است که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و مبتنی بر هسته‌های پردازشگر Cortex A53 با فرکانس‌های کاری متنوع بهره می‌برد. از نظر رم و حافظه داخلی، تبلت MediaPad M2 10 هوآوی شامل دو نسخه متنوع می‌شود. نسخه پایه‌ای آن از رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی پیش فرض 16 گیگابایتی بهره می‌برد و نسخه برتر آن به رم 3 گیگابایتی و حافهظ داخلی 32 گیگابایتی مجهز است. ضمنا هر دو نسخه این محصول قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را ارائه می‌کنند.

2

تبلت MediaPad M2 10 هوآوی همچنین از سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با چراغ فلش LED اختصاصی بهره‌مند بوده و دوربین سلفی آن نیز از سنسوری 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید 5.1 آب نبات چوبی بوده و دستگاه به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز است. باتری به کار گرفته شده در این تبلت هم ظرفیت و توانی معادل با 6660 میلی آمپر ساعت را ارائه می‌کند. شایان ذر است که نسخه بهره‌مند از رم 2 گیگابایی این محصول نقره‌ای رنگ بوده و نسخه مجهز به رم 3 گیگابایتی آن طلایی است. از نظر قابلیت‌های اتصال هم این تبلت شامل دو نسخه متنوع وای‌فای و وای‌فای+LTE می‌شود. ظاهرا هوآوی قیمت این تبلت را از 349 دلار تا 469 دلار در نظر گرفته است.

منبع: gsmarena

ارسال نظر