هوآوی پرفروش ترین در سال 2015

هوآوی سال 2015 را با فروش 108میلیون گوشی به پایان رساند. این در حالیست که این برند تولیدکننده گوشی در لیست بزرگترین تولیدکنندگان در جایگاه سوم ایستاده است. با کلیک همراه باشید.

هوآوی پرفروش ترین در سال 2015

شاید عجیب به نظر برسد اما شرکت هوآوی تولید کننده گوشی های هوشمند سال 2016 را با فروش بی نظیر در حوزه جهانی آغاز کرد. طبق آخرین آمارها این شرکت با فروش 108میلیون گوشی هوشمند در سال 2015 و همچنین 12 میلیون گوشی در ماه گذشته به سومین تولیدکننده بزرگ در سال 2015 تبدیل شده است.

به گزارش کلیک، این روزها شرکت هواوی با پرچمداری فبلت"m8" پیشتاز است. در زمینه تکنولوژی های پوشیدنی نیز شرکت هوآوی با طراحی ساعت هوشمند و طراحی نکسوس6p شرکت گوگل در دنیای تکنولوژی نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است. لازم به ذکر است این گجت ها جز پرفروش ترین های لیست اعلام شده است.

این شرکت همچنین اعلام کرده است 10میلیون عدد از گوشی p8 در لحظه ابتدایی فروش آنلاین خریداری شده که در مجموع 16 میلیون کپی از P8 تا کنون به فروش رسیده است. نکته قابل توجه این است که بیشترین آمار فروش گوشی های هوآوی خارج از چین و در اروپا بوده است. که می توان اروپا را بزرگترین بازار فروش گوشی های هوآوی دانست.

همچنین این شرکت اظهار داشت، تنها در ماه گذشته 12 میلیون کپی از گوشی های هوشمند خود را به فروش رسانده است. این آمار بیانگر رشد 93 درصدی فروش نسبت به سال گذشته بوده است. کارشناسان پیش بینی می کنند، همانگونه که درصد فروش در سال 2015 نسبت به سال 2014 رشدی 44 درصدی داشته است شرکت هوآوی با این روند می تواند تولید و صادرات خود را بیش از پیش گسترش دهد.

بسیاری از کارشناسان و دوستداران این برند بی صبرانه منتظر کنفرانس جهانی موبایل (MWC) بارسلونا هستند تا شاهد رونمایی شرکت هوآوی از جدیدترین محصولات و طراحی ها باشند.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر