انقراض انسان هایی که با هوش مصنوعی پیوند نخورده باشند

و همه اینها به پیچیدگی های فراوان هوش مصنوعی (AI) برمی گردد.

انقراض انسان هایی که با هوش مصنوعی پیوند نخورده باشند

ربات ها تا سال 2029 به هوش انسان خواهند رسید و همانطور که می دانیم در سال 2045 به بیشترین سطح از درک و توانایی می رسند. این پیش بینی توسط مهندس ارشد گوگل ، ری کورزویل انجام شده است.همچنین مدیر عامل شرکت فناوری سافت بانک، ماسایوشی سون، پیش بینی می کند که این اتفاق در سال 2047 رخ دهد.

و همه اینها به پیچیدگی های فراوان هوش مصنوعی (AI) برمی گردد.

هوش مصنوعی در حال حاضر محدود به دستیارهای صوتی Siri یا الکسا است که از انسان‌ها یاد می‌گیرند، «چیزهایی که ممکن است دوست داشته باشید» آمازون، ماشین‌هایی مانند دیپ بلو، که استادان بزرگ را در شطرنج شکست داده است، و چند نمونه دیگر.
آنچه ما در حال حاضر داریم به عنوان هوش مصنوعی محدود شناخته می شو که تنها در انجام یک کار یا انتخاب محدودی از وظایف بسیار خوب هستند.
انتظار می‌رود هوش مصنوعی عمومی، که در آن انسان‌ها و روبات‌ها قابل مقایسه هستند، در دهه آینده پیشرفت‌هایی را نشان دهد.آن‌ها سازگار می‌شوند و می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهم ، همان‌طور که انسان‌ها دارای توانایی های متفاوت هستند، اما می‌توانند کارهای زیادی را خارج از آن حوزه‌ها انجام دهند.

مرحله سوم ASI، ابر هوش مصنوعی است.ASI چیزی است که فیلم ها بسیار به آن وسواس دارند، جایی که ماشین ها باهوش تر و قوی تر از انسان هستند. این تکنولوژی همیشه شبیه یک رویای دور بود، اما پیش‌بینی‌ها حاکی از نزدیک‌تر شدن آن دازد

گفته می‌شود که مردم می‌توانند هوشیاری خود را در یک ماشین آپلود کنند، تا سال 2029 - زمانی که ماشین به اندازه مغز انسان قدرتمند شود - و ASI - یا تکینگی - در سال 2045 اتفاق خواهد افتاد.

ارسال نظر