فراخوان ۱٫۲ میلیون دستگاه از خودروهای هیوندای و کیا برای خرابی موتور

به گزارش کلیک -شرکت‌های هیوندای و کیا را در حقیقت باید یک کمپانی دانست که تحت دو برند متفاوت محصولات خود را در بازار به فروش می‌رسانند. این کمپانی‌های کره‌ای توانستند در صنعت اتومبیل‌سازی جهان نقش موثری داشته و عملکرد بزرگی از خود نشان دهند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌ سایت کلیک همراه باشید.

فراخوان ۱٫۲ میلیون دستگاه از خودروهای هیوندای و کیا برای خرابی موتور

براساس گزارش‌ها دو شرکت هیوندای و کیا فراخوان ۱٫۲ میلیون دستگاه خودرو که شامل شاسی بلند و سدان می‌شود، دادند که احتمال خرابی موتور این مدل‌ها را در پی دارد. این فراخوان شامل مدل خودروهایی چون هیوندای سانتافه اسپرت و سوناتا تولیدی ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ می‌شود.

همچنین خودروهای تولیدی بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ کیا اپتیما، خودروهای تولیدی بین ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ اسپرتیج و خودروهای تولیدی ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ کیا سورنتو از جمله اتومبیل‌های فراخوان شده دو شرکت کیا و هیوندای هستند.

دو کمپانی می‌گویند که بقایای به جای مانده ناشی از تولید موجب اتصال به یاطاقان شده و خطری را به دنبال خواهد داشت. این موضوع موجب افزایش حرارت یاطاقان شده و آن را نابود می‌سازد. هیوندای و کیا از دارندگان این مدل خودروها می‌خواهند تا با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی مشکل خودرو را برطرف سازند تا در صورت وجود مشکلی از خطر به دور باشند.

فراخوان مورد اشاره از ۱۹ می سال جاری آغاز خواهد شد و افراد بایستی اتومبیل خود را به مراکز موردنظر جهت رفع مشکل انتقال دهند. شایان ذکر بوده پیشتر نیز دو کمپانی فراخوانی داده بودند و موجب جلوگیری از وقوع اتفاقی شدند.

شرکت‌های مذکور اطلاعات بیشتری درباره فراخوان ارائه ندادند و برای کسب جزئیات بیشتر می‌بایست به وب سایت رسمی دو کمپانی مراجعه کرد. در اخباری مرتبط طی نمایشگاه نیویورک سال ۲۰۱۷ شرکت های مطرح خودروساز قصد دارند به معرفی مدل‌های جدیدی بپردازند و موجب جلب توجه طرفداران شوند.

در نمایشگاه‌های پیشین نیز شاهد معرفی چندین مدل جدید توسط هیوندای و کیا بودیم و انتظار داریم در نمایشگاه‌های آتی نیز چنین محصولاتی توسط خودروسازان به نام کره‌ای رونمایی شود. شایان ذکر بوده که مدل‌های فراخوان شده تنها شاسی بلند و سدان بوده و شامل دیگر مدل‌های تولیدی دو کمپانی مذکور نمی‌شود، بنابراین اگر از خودرو استیشن، هاچ بک، ون و دیگر مدل هیوندای یا کیا برخوردار هستید، شامل فراخوان نخواهید شد.

منبع: FOX6NOW

ارسال نظر