هیوندا کونا، رقیب شورولت بولت از راه رسید

شرکت هیوندا با استراتژی تحرک پاک گامی بزرگ را در زمینه خودروهای سبز برداشته و می خواهد آن را در آینده نیز ادامه دهد. این شرکت کره ای به تازگی از شاسی بلند ساب کامپکت جدید الکتریکی تحت عنوان کونا رونمایی کرده که رقیب سرسختی برای رقبا است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت کلیک همراه باشید.

هیوندا کونا، رقیب شورولت بولت از راه رسید

به گزارش کلیک - شرکت هیوندا به تازگی نسخه بنزینی کونا را معرفی کرد و قصد داشته در سال ۲۰۱۸ نسخه الکتریکی را معرفی کند. یکی از بزرگترین ویژگی این شاسی بلند کوچک پوشش محدوده ۳۹۰ کیلومتری با هر بار شارژ است، و این موضوع را هیوندا در گفتگو با Motor1 اعلام داشت.

این پوشش محدوده کونا را به رقیب بولت و مدل ۳ در بخش اتومبیل های الکتریکی تبدیل می کند. در حال حاضر هیوندا جزئیات بیشتری درباره کونا منتشر نکرده اما گفته می شود وارد بازار ایالات متحده خواهد شد. مدیران هیوندا با اطمینان بیان کردند:

ما همچنان روی خودروهای الکتریکی و هیبریدی تمرکز می کنیم.

هیوندا افزود نسخه هیبریدی کونا در آینده نزدیک از راه می رسد اما مشخص نشده تاریخ راه اندازی چه زمانی است. هیوندا اعلام کرد تولید خودروهای سوخت سلولی از سال ۲۰۱۸ به شکل انبوه صورت می گیرد، اگرچه جزئیات کافی در کار نیست.

مشخص نشد آیا نسخه سلول سوختی کونا نیز در کار بوده یا خیر. با این حال هدف اصلی شرکت کره ای اتومبیل الکتریکی بوده و سپس به سمت اتومبیل های نسخه سلولی می رود. Chung Eui-sun مدیرعامل وقت هیوندا بیان داشت:

ما معتقد هستیم بخش بزرگی از ارزش اقتصادی همین خودروهای سبز است.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند.

ارسال نظر