ایسمینار، راهی برای حذف بعد مکان

در نمایشگاه الکامپ ۲۱ بیش از هر چیز حضور استارت آپ ها چشمگیر بود و در کلیک سعی میکنیم استارت آپ های موفق را معرفی خواهیم کرد.مانوئل اوهانجانیانس مدیر مسئول سایت ایسمینار در مصاحبه اختصاصی با سایت کلیک در مورد فعالیت سایت ایسمینار گفت: ایسمینار حدود دوسال است که شروع به فعالیت کردیم و کلاس و سمینار های انلاین برگزار می کنیم. بعد مکان را از کلاس های خود حذف کرده ایم ولی شرکت کنندگان در زمان واحد در سمینار شرکت می کنند. سخنران استاد مدرس و فایل ویدیو و موارد دیگر بصورن آنلاین در اختیار آنها می گذاریم.

ایسمینار، راهی برای حذف بعد مکان

مانوئل اوهانجانیانس مدیر مسئول سایت ایسمینار در مصاحبه اختصاصی با سایت کلیک در مورد فعالیت سایت ایسمینار گفت : ایسمینار حدود دوسال است که شروع به فعالیت کردیم و کلاس و سمینار های انلاین برگزار می کنیم. بعد مکان را از کلاس های خود حذف کرده ایم ولی شرکت کنندگان در زمان واحد در سمینار شرکت می کنند . سخنران استاد مدرس و فایل ویدیو و موارد دیگر بصورن آنلاین در اختیار آنها می گذاریم .

وی در ادامه گفت : ما سه دسته مخاطب داریم کاربران معمولی و سازمانها که برای آنها سمینارهایی بنا به سر فصل های خودشان، برگزار می کنیم .

دسته سوم سازمان های دولتی هستند که ما برای ایشان بسته دولت الکترونیکی در نظر گرفتیم و بر اساس مصوبه سازمان برنامه برای تمام سازمان اجرایی برگزار خواهد شد . از جمله سازمان هایی که با آن ها همکاری داشته ایم میتوان به وزارت نیرو، وزارت ورزش و دانشگاه آزاد اشاره کرد.

ارسال نظر