همایش بزرگ صنعت ICT فرصتی برای کسب و کار و سرمایه گذاری

همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار در صنعت ICT ایران، با دعوت از هیات های تجاری خارجی، خردادماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

همایش بزرگ صنعت ICT فرصتی برای کسب و کار و سرمایه گذاری

به گزارش کلیک، اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران، اعلام کرده است با توجه به گستره وسیع ICT و تاثیرگذاری آن در نیل به اهداف برنامه ‌هاى توسعه ‌اى کشور، نیاز به ورود سرمایه‌ گذاران خارجی به این صنعت جهت انتقال فناورى، ارتقا بهره ‌ورى، حضور در بازارهاى جهانى، توسعه صادرات و در نهایت دستیابى به رشد اقتصادى پایدار وجود دارد.

این اتحادیه در جهت همین موضوع و نیز وظایف خود در حوزه صنعت ICT کشور، و با توجه به فرصت پیش آمده در پسابرجام، همایشی را با عنوان «معرفی فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری و کسب ‌و‌ کار در صنعت ICT ایران» برگزار خواهد کرد.

در سفرهای متعدد هیات های خارجی به ایران، با توجه به پیشرفت های ایران در صنعت ICT ، شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری در ایران و تولید مشترک و انتقال دانش و فناوری تمایل خود را نشان داده اند. این اتحادیه در نظر دارد در پاسخ به این ابراز تمایل‌ ها که پس از برقراری پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جیتکس دوبی، منجر به برقراری ملاقات‌ های تجاری میان مسئولان ایرانی با نمایندگان شرکت ‌های بزرگ ICT جهان از جمله مایکروسافت، اوراکل، آی ‌بی ‌ام، جمالتو و اپل شد، جلسه ملاقات ‌های تجاری میان هیات خارجی با فعالان صنعتICT ایران را در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار کند.

اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران مذاکرات خود را جهت دعوت و حضور در این رویداد با اتاق های بازرگانی کشورهای کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه، اتریش، ایرلند، لبنان و امارات متحده عربی آغاز کرده است و تاکنون توانسته موافقت حمایت و حضور نمایندگان برگزاری نمایشگاه‌ هایCebit آلمان وGitex دوبی را کسب کند.

این رویداد با همکاری اتاق بازرگانی ایران، وزارتخانه‌ های ارتباطات - اقتصاد - ارشاد، مرکز همکاری‌ های فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملى بازی‌ هاى رایانه ‌اى و مرکز پژوهش‌ های مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر