ثبت شکایت مشترکان اینترنت و موبایل بر اساس موقعیت مکانی ممکن شد

رسانه کلیک - سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه‌ اندازی سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (ICT) مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی خبر داد.

ثبت شکایت مشترکان اینترنت و موبایل بر اساس موقعیت مکانی ممکن شد

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این باره، عنوان کرد: سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی با هدف بهره‌ مندی از نظرات مشترکان برای ارتقای بهبود کیفیت ارائه خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارائه ‌دهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکه‌ های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی راه‌ اندازی شده است.

وی درباره ویژگی های سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات حوزه ICT گفت: در سامانه جدید امکان ثبت شکایات بر اساس موقعیت جغرافیایی مکان، نوع سرویس های متداول و به تفکیک ارائه‌ دهندگان خدمات وجود دارد.

حقی ادامه داد: همچنین در این سامانه قابلیت افزودن مستندات شامل تصویر و صوت و امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری و امکان اعلام شکایات با روش های مختلف شامل تماس تلفنی، پست الکترونیکی و پیامک پیش‌ بینی شده است.

معاون رگولاتوری تصریح کرد: به منظور سرعت دادن به رفع شکایات از سوی اپراتورها در این سامانه، امکان مشاهده شکایات‌ سایر مشترکان از ارائه‌ دهندگان خدمات به صورت مکان نمای جغرافیایی و همچنین مشاهده نقطه نظرات فنی ناظران سازمان در مورد شکایت مشترکان وجود دارد.

مشترکان سرویس های ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات می‌ توانند از اینجا به سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت مشترکان دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر