نمایشگاه IFA برگزار می‌شود اما شرکت برای عموم آزاد نیست!

رسانه کلیک - در اوایل سال 2020، برگزار کنندگان نمایشگاه IFA برلین اعلام کردند این رویداد به دلیل شیوع کووید 19 طبق روال سالانه برگزار نخواهد شد اما اکنون به نظر می‌رسد قصد دارند تا این رویداد را در تاریخ 3 الی 5 سپتامبر برگزار کنند.

نمایشگاه IFA برگزار می‌شود اما شرکت برای عموم آزاد نیست!

گمانه‌زنی‌ها در خصوص برگزاری رویدادهای بین‌المللی و بزرگ زیاد است؛ بعضی‌ها رویداد خود را لغو کرده و بعضی هم آنلاین برگزار خواهند کرد. تیم اجرای IFA 2020 نیز منتظر اتفاقات آینده است.

خبر خوب این است که به نظر می‌رسد نمایشگاه IFA امسال، علارغم قانون ممنوعیت تجمعات بیش از 5 هزار نفر تا 24 اکتبر، برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در چرچوب چهار رویداد اصلی در طول سه روز برگزار می‌شود که هر رویداد تا 1000 نفر مخاطب خواهد داشت.

البته فقط افرادی که دعوت‌نامه دریافت کنند اجازه شرکت در رویداد‌ها را خواهند داشت رویداد امسال برای عموم آزاد نیست. تیم برگزارکننده نمایشگاه کلیه قوانین و پروتکل‌های موجود در خصوص حفظ سلامتی مخاطبان را انجام خواهد داد. همچنین مقامات شهری برلین نیز گفته‌اند تمام تلاش خود را برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، مدیریت جمعیت و بهداشت عمومی را انجام خواهند داد.

ارسال نظر