احساس حضور در زمین ورزش واقعی با تردمیل جدید ifit

سرانجام  برای تلویزیون های OLED منحنی 60 اینچی یک کاربرد مفیدیافت شد!

احساس حضور در زمین ورزش واقعی با تردمیل جدید ifit

به گزارش کلیک، شرکت iFit پشت درهای بسته در نمایشگاه CES لاس وگاس از نمونه اولیه دستگاه تردمیل آینده خود یعنی NordicTrack Escape رونمایی کرد. یک تلویزیون غول پیکر OLED 4K به صورت عمودی در جلوی این تردمیل قرار گرفته است. این دستگاه تعداد زیادی تکنولوژی های خیال انگیز دیگر نیز با خود دارد که شامل امکان نمایش Street View گوگل در صفحه نمایشگر می شود. این تردمیل علاوه بر بالا و پایین شدن از سمت جلو، از سمت های کناری نیز امکان جابجایی دارد تا احساس یک زمین ورزشی واقعی را برای شما شبیه سازی کند.

ifit-escape-straight-on

تردمیل Escape قابلیت گشت و گذار در وب و مشاهده فیلم و موسیقی از طریق ارتباط Wi-Fi را داراست. همچنین امکان نظارت بر تمرینات شخصی انجام شده وجود دارد. شما میتوانید تمرینات خود را پیگیری و نظارت کنید و حتی به محصولات پوشیدنی دیگر iFit متصل شوید.

اگر شما در مورد نوع تلویزیون OLED استفاده شده در تردمیل NordicTrack Escape کنجکاو هستید باید بگویم در نمونه ی اولیه از یک OLED سامسونگ استفاده شده بود. ولی هنوز مشخص نیست در محصول نهایی از کدام مدل استفاده می شود.

نیاز به گفتن نیست که قطعا تردمیل Escape یک محصول گران و در رنج قیمت 8 تا 10 هزار دلار خواهد بود که به قیمت تلویزیون های OLED در آینده بستگی دارد.(حدود 30 تا 40 میلیون تومان!) طبق برنامه ریزی های انجام شده این تردمیل گران قیمت در فصل پاییز آینده به بازار می آید.

منبع: cnet.com

ارسال نظر