ایران خودرو میزبان کمیسیون صنایع و معادن

کلیک - نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز از خطر تولید و مرکز تحقیقات ایران خودرو بازدید کردند.

ایران خودرو میزبان کمیسیون صنایع و معادن

امروز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه ۱۳۹۶ نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ایران خودرو بازدید کردند و در جریان گزارشی از فعالیت‌ها، اقدامات و دستاوردهای ایران خودرو در سال‌های گذشته قرار گرفتند.

هاشم بکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این دیدار اعلام کرد: «ایران خودرو در سال‌های گذشته در مسیر خودروساز واقعی شدن با تکیه بر توان موجود در داخل گام برداشته شده است. در این راستا ایران خودور استفاده از دستاوردهای جهانی صنعت خودرو را در دستور کار خود قرارداده است.»

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد که ما معتقدیم زمانی خودروساز واقعی خواهیم بود که تمام مراحل تولید یک خودرو از طراحی اولیه تا خدمات پس از فروش را در کیفیت قابل قبول جهانی انجام دهیم.

در این دیدا عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: «صنعت خودروسازی ایران را می‌توان یکی از شاخص‌های تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال» دانست. صنعت خودروسازی در کشورهای مختلف به عنوان صنعت مادر شناخته می‌شود. پیشرفت این صنعت در دنیا باعث افزایش گستره‌ی سایر صنایع دیگر می‌شود.»

در این دیدار اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس سوال‌ها و موارد مورد نظر خود را با مدیران گروه صنعتی ایران خودرو مطرح کردند. این نمایندگان با حضور در مرکز تحقیقات، در جریان آخرین اقدامات و دستاوردهای این خودروسازی در خصوص توسعه محصولات قرار گرفتند. بازدید از سالن ها و خطوط تولید آخرین بخش از برنامه های اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز حضور در گروه صنعتی ایران خودرو بود.

ارسال نظر