ولوو در سال ۲۰۱۹ فقط خودرو هیبریدی و برقی می‌سازد

کلیک - شرکت صنایع سنگین سوئدی ولوو اعلام کرده در سال ۲۰۱۹ تولید خود را به خودروی‌های برقی و هیبریدی اختصاص می دهد.

ولوو در سال ۲۰۱۹ فقط خودرو هیبریدی و برقی می‌سازد

شرکت ولوو در مدت طولانی است که در زمینه تولید ماشین های سنگین و قطعات ماشین فعالیت دارد. شرکت ولوو اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۹ تولید و طراحی خود را تنها به ماشین های برقی و هیبریدی اختصاص می دهد و در جهت هوشمند شدن ماشین های سنگین قدم های بسیار خوبی خواهد برداشت.

خودرو های برقی و هیبریدی مزیت‌های بسیار زیادی دارند و از بسیاری از جهات از خودروهای بنزینی، گازوئیلی و گازی بهتر هستند. با توجه به مشکلات زیست‌محیطی و محدود بودن انرژی و هم چنین گران بودن سوخت، بدون شک حرکت تولید بسیاری از شرکت های خودرو سازی به سمت خودرو های برقی و هیبریدی خواهد رفت. ولوو در زمینه تولید ماشین های سنگین فعالیت دارد و اولین مؤلفه و فاکتور مهم در یک ماشین سنگین قدرت آن است، باید دید خودروهای برقی و هیبریدی هم توانایی و قدرت موتور های احتراقی را ایجاد می کنند؟

ولوو هم اکنون تولید ۱ میلیون خودرو برقی و هیبریدی تا سال ۲۰۲۵ را در برنامه کاری خود دارد، به نظر می رسد ولوو تصمیم دارد تا روند کاری خود را تغییر دهد. ولوو اعلام کرده تولید ۵ خودرو برقی و هیبریدی جدید تا سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ را در برنامه کاری خود دارد. به نظر می رسد شرکت های خودرو سازی رو به تولید خودرو های برقی رفته اند، در چند روز اخیر خبر های زیادی از شرکت های متفاوتی شنیده شده است که تولید خودرو های برقی را در اولین کار خود قرار داده اند.

با برقی شدن خودرو ها، وسایل و قطعات اولیه خودرو نیز با هزینه کمتری تولید می‌شوند و مشتری هزینه کمتری بابت تعمیر و تعویض قطعات خود پرداخت خواهد کرد. دنیای خودروسازی در حال جایگزین کردن سیستم موتوری جدید به جای سیستم احتراقی است، باید دید این جایگزینی تا چه اندازه کیفیت را تغییر می دهد و رضایت مشتریان را به دست می آورد.

ارسال نظر