لوازم جانبی جدید Incipio همگام با USB C

شرکت Incipio که در ساخت لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند و تبلت ها استاد است و لوازم زیادی را برای آن ها تولید کرده و در نمایشگاه CES نیز لوازم جانبی جدیدی با رابط USB نوع C به نمایش گذاشت.

لوازم جانبی جدید Incipio همگام با USB C

به گزارش کلیک، قطعا درگاه USB نوع C در آینده لوازم تکنولوژیک نقش پر رنگی ایفا خواهد کرد. ما تعداد زیادی لپ تاپ مجهز به پورت USB-C از شرکت Dell، Hp و سایر سازندگان در نمایشگاه شاهد بودیم و همچنین تعداد انبوهی گوشی هوشمند مجهز به این درگاه در سال 2016 عرضه خواهد شد. یکی از دستگاه هایی که Incipio معرفی کرد یک هاب با درگاه های ethernet، HDMI و یک درگاه USB استاندارد بود. این هاب برای افرادی که از کروم بوک یا مک بوک (که هر دو فقط به درگاه USB-C مجهزند) استفاده می کنند، بسیار کاراست.
یکی دیگر از دستگاه های معرفی شده این شرکت یک پاور بانک مجهز به درگاه USB-C است که البته یک درگاه USB-A نیز با آن همراه شده که دستگاه های دیگری که هنوز از نوع C پشتیبانی نمی کنند را شارژ کند. با داشتن این پاور بانک نیاز آینده شما برطرف خواهد شد. علاوه بر این ها Incipio یک شارژر خودرو با درگاه USB-C نیز معرفی کرده که بدون داشتن هیچ مشکلی می توانید گوشیNexus 6P ، Nexus 5X یا OnePlus Two خود را در ماشین شارژ کنید. ما شانس این را پیدا کردیم تا همه این دستگاه ها را در نمایشگاه CES لاس وگاس امتحان کنیم. این لوازم طی هفته های آینده در فروشگاه آنلاین Incipio برای خرید موجود خواهد بود.

AH-Incipio-USB-Type-C-Power-Banks-2-1600x1067

AH-Incipio-USB-Type-C-Car-Charger-2

AH-Incipio-USB-Type-C-Power-Banks-4

منبع: androidheadlines.com

ارسال نظر