Incipio از یک شارژر بی سیم با استاندارد Qi در CES 2016 رونمایی کرد

امروز در لاس وگاس شرکت Incipio یک جفت شارژر بی سیم با استاندارد Qi معرفی کرد. صفحه شارژ سریع GHOST 15W و صفحه شارژ GHOST 3 Coil 5W از محصولات معرفی شده است.

Incipio از یک شارژر بی سیم با استاندارد Qi در CES 2016 رونمایی کرد

به گزارش کلیک، علاوه بر این دو محصول این شرکت از چند پاور بانک رونمایی کرد. یکی از این پاور بانک ها ظرفیت 2000 میلی آمپری داشته و برای تامین انرژی گوشی های هوشمند از جمله آیفون مناسب است. همچنین Incipio از یک پاور بانک با رابط USB-C نیز رونمایی کرده که امکان شارژ سریع را فراهم می کند.

GHOST 15W Qi یک شارژر بی سیم است که می تواند دستگاه شما را سه برابر سریع تر از شارژ های بی سیم Qi دیگر شارژ کند. دلیل آن هم دارا بودن نیروی سه برابری در آن است. ما در اینجا شارژر 15 واتی را به 5 واتی ترجیح می دهیم. اگر چه مدل The GHOST 3 Coil 5W یک شارژر سریع نیست ولی آن یک شارژر با استاندارد جهانی است که دارای 3 عدد سیم پیچ القایی بوده و فضای بیشتری را برای شارژ دستگاه های بیشتر به ارمغان می آورد. این شارژرها به ترتیب 69 و 59 دلار قیمت گذاری شده و در سه ماهه دوم 2016 برای خرید عرضه می شود.

حال بیایید به پاور بانک این شرکت با رابط USB نوع C نگاهی بیندازیم که محصولی بی نظیر است. این محصول یکی از معدود پاور بانک های موجود با رابط USB-C است که در ظرفیت های 8000 و 12000 میلی آمپری موجود است. البته Incipio به USB-C اکتفا نکرده و USB-A را نیز درون محصولاتش جا داده است. بنابر این اگر شما دستگاهی با قابلیت پشتیبانی از USB-C دارید این محصول انتخاب خوبی برای خریدن در بهار 2016 است. مدل 8000 میلی آمپری با قیمت 99 دلار و 12000 میلی آمپری با قیمت 129 دلار موجود خواهد بود.

Incipio واقعا محصولات خوبی ارائه کرده که بازار های مختلف را هدف قرار داده است. با شارژر بی سیم GHOST افراد علاقه مند به دنیای شارژر های بی سیم و با رابط USB-C افرادی که از نکسوس، وان پلاس 2 و نسل دوم کروم بوک ها استفاده می کنند را هدف گزاری کرده است.

Incipio_offgrid-USB-C-Quick-Charge-3.0-Backup-Battery--1600x1212

منبع: androidheadlines.com

ارسال نظر