نسخه پی سی بازی Injustice 2 در راه است!

رسانه کلیک - چندی پیش بخش سرگرمی شرکت برادران وارنر و استودیوی NetherRealm طی بیانیه ای، عرضه نسخه پی سی بازی Injustice 2 را تایید کردند.

نسخه پی سی بازی Injustice 2 در راه است!

پس از ماه ها انتظار، سرانجام بخش سرگرمی شرکت برادران وارنر خبر خوشی را برای پی سی بازها منتشر کرد که آن هم عرضه بازی Injustice 2 بر روی پلتفرم رایانه شخصی ویندوزی است! بر این اساس، دارندگان پلتفرم پی سی و علاقه مندان به بازی های مبارزه ای به‌زودی می توانند از تجربه بازی مشهور Tekken 7 دست برداشته و در این ماه های پایانی سال میلادی ۲۰۱۷ به تجربه نسخه پی سی بازی Injustice 2 بپردازند.

بنا به گفته شرکت برادران وارنر و استودیوی «ندررلم»، خالق مجموعه مورتال کمبت و اینجاستیس، استودیوی لهستانی QLOC وظیفه پورت بازی Injustice 2 بر روی پلتفرم پی سی را بر عهده گرفته است. اگرچه استودیو QLOC در گذشته عنوان Mortal Kombat XL را به خوبی بر روی رایانه شخصی پورت کرده بود و ایرادی در سابقه کاری اعضای این استودیو دیده نمی شود.

نکته تاسف برانگیز اینجاست که چند سالی است شرکت برادران وارنر در عرضه بازی های پلتفرم پی سی چندان موفق ظاهر نمی شود و اگر خاطرتان باشد، بازی بتمن آرخام سیتی که در سال میلادی ۲۰۱۵ منتشر شد، به عنوان یکی از بدترین و ناامید کننده ترین بازی های رایانه شخصی انتخاب شد و شاهد بازخوردهای منفی از سوی کاربران و منتقدان بودیم. امیدوار هستیم که این شرکت در عرضه نسخه پی سی بازی Injustice 2 اشتباهات پیشین خود را مجددا تکرار نکند و یک عنوان بی نقص و ایرادی را به دست گیمرها برساند.

ضمن اعلام خبر عرضه نسخه پی سی بازی Injustice 2، سازندگان از انتشار نسخه آزمایشی و رایگان بازی در شبکه استیم خبر دادند. متاسفانه هنوز جزئیات و اطلاعات چندانی از قبیل تعداد کاراکترهای مبارز، شخصیت های حاضر در این نسخه و غیره ارائه نشده است.

نسخه پی سی بازی Injustice 2

در ابتدا قرار بر این بود که این نسخه در روز ۳ آبان در شبکه محبوب Steam عرضه شود، اما شرکت برداران وارنر نتوانست به وعده خود به خوبی عمل کند و عرضه این نسخه را به تعویق انداخت و هیچگونه حرفی از زمان عرضه نسخه بتا بازی به میان نزد و باید منتظر بیانیه جدیدی از سوی توسعه دهندگان باشیم. همچنین شرکت برداران وارنر هنوز تاریخ انتشار دقیق نسخه پی سی بازی Injustice 2 را مشخص نکرده اما می دانیم که نسخه نهایی بازی در پاییز امسال عرضه می شود.

شایان ذکر است؛ عنوان پرطرفدار و پرفروش Injustice 2 در تاریخ ۱۱ می سال میلادی جاری (۲۱ اردیبهشت سال ۹۶) بر روی گوشی های اندرویدی و آیفون ها (iOS) منتشر شد. سپس با اختلاف چند روز، این عنوان ویدیویی مبارزه ای به دست دارندگان کنسول های نسل هشتم دو شرکت مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) رسید.

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی اینجاستیس ۲ می توان به رونمایی از شخصیت جدید آن به نام Atom اشاره کرد که در اوایل ماه دسامبر در اختیار گیمرها قرار می گیرد.

ناگفته نماند؛ در سال میلادی ۲۰۱۷ شاهد عرضه دو بازی مبارزه ای به نام های Injustice 2 و Tekken 7 بودیم که از قبل هم می تونست به رقابت و تنش های جذاب میان این دو عنوان پی برد. حال به نظر می رسد که شرکت برادران وارنر و استودیوی «ندررلم» کار خود را به نحو احسن انجام داده اند چرا که بازی اینجاستس ۲ هم از لحاظ امتیاز و نمره و هم از لحاظ فروش در رتبه بهتری قرار دارد. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط گروه آماری NPD، این عنوان در مکان نهم پرفروش ترین بازی های سال میلادی ۲۰۱۷ قرار دارد. جهت مشاهده لیست کامل پرفروش ترین بازی های ماه سپتامبر ۲۰۱۷ اینجـــــــا کلیک کنید.

نسخه پی سی بازی Injustice 2

در پایان، درصورتی که به دنبال مطالعه مطالب بیشتری در خصوص بازی بی نظیر Injustice 2 هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله «جنگجویان بی عدالتی؛ نقد و بررسی بازی Injustice 2» را در رسانه کلیک از دست ندهید. در این مقاله به بررسی کامل و همه جانبه بازی از جمله سیستم مبارزات، گرافیک بصری، گیم پلی تک نفره و چند نفره و موارد دیگر پرداخته شده است. جهت مراجعه به این مقاله، بر روی این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر