بازی بی عدالتی ۲ دارای بالاترین سطح انیمیشن چهره است

رسانه کلیک - بازی بی عدالتی ۲ سبک مبارزه ای و داستانی دارد و بهترین سطح انیمیشن چهره را در بین بازی های ویدیویی به تصویر می کشد.

بازی بی عدالتی ۲ دارای بالاترین سطح انیمیشن چهره است

بازی مبارزه ای بی عدالتی ۲ تولیدی استودیو NetherRealm است و دارای داستان ها و شخصیت های برجسته ای است. بازی بی عدالتی ۲ دارای بهترین تصاویر متحرک چهره بوده و اولین باری که بازی می کنید این تصاویر متحرک حسابی توجه شما را جلب می کند. برندان جورج، رهبر شخصیت هنری بازی بی عدالتی ۲ و اندی سنساک هنرمند ارشد فنی سینمایی آن، نحوه به دست آوردن این تصاویر را شرح می دهند.

یک اسکنر فتوگرامتری جدید مربوط به چهره نقش اصلی را در این فرآیند ایفا می کند که از ۴۴ دوربین DSLR با لنزهای ثابت ۵۰ میلیمتری استفاده می کند.

برندان جورج در مورد گرافیک فوق العاده قوی صورت شخصیت های این بازی می گوید: «برای ایجاد یک کاراکتر، تنها تصویر ۱۶ حالت از چهره را گرفته ایم و برای پردازش این ۱۶ تصویر اسکن شده دو الی سه روز زمان می برد».

وی افزود: «داده های به دست آمده از اسکنر جدید این امکان را فراهم ساخته تا تصاویر برجسته ای بر اساس تحقیقات علمی از روی حالات چهره انسان ایجاد شود».

جالب است بدانید اسکن چهره در یک اتاق با عنوان Flesh Pits انجام می گیرد. این اتاق ها به Mortal Kombat مشهور هستند.

تمامی حرکات در خانه ای در استودیوی NetherRealm در شیکاگو گرفته شده است. تیم انیمیشن NetherRealm از سیستم دوربینی دارای ۴ سر برای ثبت حرکات استفاده می کند.

اندی سنساک می گوید:"هر سیستم دوربین با لنزهای ۳ میلیمتر، ۴ میلیمتر و زاویه گسترده مجهز شده است که انتخاب هر یک از این لنزها به شکل سر بازیگر بستگی دارد."

این کار به آسانی انجام نگرفته است زیرا این گروه ترکیب صدا با حالات چهره برخی شخصیت ها مانند سوپرمن و یا هارلی کویین را دوست نداشتند. بنابراین برای رسیدن به نتیجه نهایی که انتظارش را می کشیدند نیازمند ایجاد انیمیشن های زیادی بودند.

یکی از انیماتورهای بازی بی عدالتی ۲ می گوید: «ما در حال کار با برخی از شخصیت های برجسته و شناخته شده در گذشته هستیم تا تصاویر متحرک آن ها به درستی گرفته شود».

این بازی بیشترین فروش کنسول بازی را در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ دا و در نیمه های ماه مه میلادی عرضه شده است.

استودیو NetherRealm در آخرین پک مبارزه ای خود (Fighter Pack 2) سه شخصیت جدید DLC را با نام های Aquaman's arch nemesis Black Manta، شگفتی آشکار برای پسر جهنمی و Mortal Kombat's God of Thunder Raiden را اضافه نموه است.

Fighter Pack 2 حوالی ۱۲ سپتامبر به بازار عرضه می شود.

ارسال نظر