اینستاگرام وارد منوی اشتراک مستقیم اندروید شد

رسانه کلیک - اپلیکیشن اینستاگرام از ویژگی جدید منوی اشتراک مستقیم اندروید که ارتباط را برای کاربر آسان می کند، پشتیبانی خواهد کرد.

اینستاگرام وارد منوی اشتراک مستقیم اندروید شد

به تازگی، ویژگی اشتراک مستقیم (direct share) برای سیستم عامل اندروید مارشمالو Marshmallow) عرضه شده که توسط این ویژگی می­‌توانید به راحتی، لینک­ ها یا صدا و تصویر را از طریق هر برنامه‌­ای بر روی گوشی خود به اشتراک بگذارید. شما می­‌توانید از این ویژگی برای سرویس­ های پیام رسان محبوب خود، مشتریان ایمیل و یا حتی برنامه‌های نوت برداری مانند Keep استفاده نمایید.

برای استفاده از این ویژگی در اپلیکیشن مورد نظر شما، اول از همه، سازنده آن اپلیکیشن باید این ویژگی را در آن گنجانده و از این ویژگی پشتیبانی کند. بنابراین هنوز برخی از برنامه‌­ها وجود دارند که با این ویژگی کار نمی­‌کنند.

اخیرا اینستاگرام نیز در لیست برنامه‌­هایی قرار گرفته که از ویژگی منوی اشتراک مستقیم اندروید پشتیبانی می­‌کنند. خبرنگار وبسایت اندروید پلیس اخیرا متوجه شده که اینستاگرام، منوی به اشتراک گذاری مستقیم را به دیگر گزینه­‌هایش اضافه کرده است که به کاربر اجازه می‌­دهد عکس یا مدیای مورد علاقه‌اش را مستقیما به یکی از مخاطبین خود ارسال کند.

این ویژگی نباید با دایرکت پیامرسان مستقل اینستاگرام که در حال حاضر مورد استفاده قرار می­‌گیرد، اشتباه گرفته شود. البته هم اکنون، با توجه به دایرکت های فراوان و محدودیت­‌ها، این ویژگی جدید اندکی مبهم جلوه می­‌کند.

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، نه تنها یک گزینه کلی اینستاگرام وجود دارد که به شما این امکان را می­‌دهد تا مخاطب پیام مستقیم خود را انتخاب کنید و آنچه را که مد نظرتان است، با او به اشتراک بگذارید، بلکه کانتکت‌­ها یا لیست مخاطبینتان نیز در قسمت بالای صفحه نمایش داده می‌­شود. بنابراین، به راحتی می‌توانید از اپلیکیشن‌­های دیگر نیز برای ارسال پیامتان استفاده کنید.

خبرنگار اندروید پلیس می‌­گوید بعد از کنکاش‌­های فراوان، متوجه شده که نسخه 27.0.0.11.97 که در تاریخ 18 دسامبر سال گذشته معرفی شده بود از ویژگی به اشتراک گذاری مستقیم پشتیبانی می‌­کرد. بنابراین، این ویژگی بیش از یک ماه است که ارائه شده است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید پیام­هایتان را از طریق اینستاگرام به اشتراک بگذارید، قطعا این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید سریع­تر این کار را انجام دهید.

ارسال نظر