کپی مجدد اینستاگرام از اسنپ چت در ناپدید کردن پیام ها

اگر تاکنون فکر میکردید که مورد دیگری برای کپی اینستاگرام از اسنپ چت باقی نمانده، سخت در اشتباه بوده اید چرا که باز هم این اتفاق افتاد است.

کپی مجدد اینستاگرام از اسنپ چت در ناپدید کردن پیام ها

به گزارش کلیک، به تازگی باز هم شاهد کپی برداری اینستاگرام از اپلیکیشن محبوب شبکه های اجتماعی یعنی اسنپ چت بودیم و این بار اینستاگرام ویژگی ناپدید شدن پیام ها را از اسنپ چت تقلید کرده است. همه این موارد باعث می شود که اسنپ چت را اپلیکیشنی پیشرو در این زمینه به شمار بیاوریم چرا که فیسبوک و اینستاگرام دائماً در حال کپی ویژگی های مختلف از این اپلیکیشن هستند.

با توجه به ویژگی جدید این اپلیکیشن ۶۰۰ میلیون کاربری، اکنون کاربران این اپلیکیشن قادرند، تصاویر و ویدئوها و متن های ناپدید شونده ای را برای دیگران ارسال کنند. در این ویژگی جدید، به محض پخش ویدئو یا بازدید مخاطب، نوتیفیکیشنی برای ارسال کننده محتوای ناپدید شونده ارسال می شود.
به طور قطع همه می دانند که این اولین تقلید اینستاگرام از اسنپ چت نیست و اولین بار در مورد استفاده از استوری اسنپ چت در اینستاگرام شاهد این قضیه بوده ایم. ارسال پست در قالب فرمت استوری به کاربر این امکان را می داد تا پست هایی را بر روی صفحه خود ارسال کند که به طور اتوماتیک پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شدند. که این اتفاق چندی بعد در واتس اپ و اینستاگرام مورد کپی برداری قرار گرفت.

از ویژگی های دایرکت، چت خصوصی در اینستاگرام در ماه حدود ۳۷۵ میلیون کاربر استفاده می کنند.
اسنپ چت به تازگی اعلام کرده است که ۶۰ درصد کاربرانش از ویژگی چت خصوصی استفاده می کنند؛ این در حالی است که اینستاگرام تاکنون به طور دقیق این آمار را در طی چند ماه گذشته اعلام نکرده است

ارسال نظر