وِیژگی فالو کردن هشتگ در اینستاگرام به صورت آزمایشی اجرا شد

رسانه کلیک - اینستاگرام اخیراً قابلیتی را به صورت آزمایشی به پلتفرم خود اضافه کرده که بسیار مفید به نظر می‌آید. در صورت دسترسی عموم به این ویژگی، کاربران می‌توانند هشتگ در اینستاگرام را نیز فالو کنند. 

وِیژگی فالو کردن هشتگ در اینستاگرام به صورت آزمایشی اجرا شد

کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام با فالو کردن صفحات مورد علاقه خود می‌توانند به مطالب آن صفحه دست پیدا کنند. حال مقامات این رسانه اجتماعی، قابلیتی را به صورت آزمایشی به آن اضافه کردند که طی آن افراد می‌توانند هشتگ در اینستاگرام را نیز فالو کنند.

با این ویژگی، کاربران می‌توانند به جای فالو کردن چندین صفحه مختلف، مطالب مرتبط با هشتگ مورد علاقه خود را دریافت کنند. لازم به ذکر است یکی از ایرادهای این ویژگی، این است که برخی کاربران از هشتگ‌های بی‌ربط در مطالب خود استفاده می‌کنند و از طریق این ویژگی، این هشتگها بری سایرین نیز ارسال می‌شود.

برای جلوگیری از دریافت تمام هشتگ‌ها، اینستاگرام در حال حاضر تنها هشتگ‌هایی را برای کاربران ارسال می‌کند که به تازگی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد اینستاگرام این قابلیت را در حوزه بسیار محدودی آزمایش می‌کند و همه کاربران به این ویژگی دسترسی ندارند.

گفته می‌شود، همچنان معلوم نیست که مقامات این شرکت چه زمانی دسترسی عموم را به این ویژگی آزاد می‌کنند و نیز معلوم نیست که دسترسی افراد، آزاد می‌شود یا خبر.

منبع: ubergizmo

ارسال نظر