اینستاگرام، امکان آپلود چند عکس در یک پست را فراهم کرد

اپلیکیشن محبوب اینستاگرام این روزها پر سر و صداتر ازقبل ظاهر شده است. امکان آپلود و اشتراک گذاری ۱۰ عکس به صورت همزمان.

اینستاگرام، امکان آپلود چند عکس در یک پست را فراهم کرد

به گزارش کلیک - اپلیکیشن اینستاگرام با ماهانه ۵۰۰ میلیون نفر کاربر فعال، با بروزرسانی های کاربردی و متفاوت روزانه کاربران بیشتری را جذب می کند.
به تازه گی اینستاگرام به روزرسانی متفاوتی را ارائه کرده است که بوسیله آن کاربران با انتخاب عکس ها (۱۰ عکس یا ویدئو) و آپلود تصاویر امکان اشتراک گذاری متفاوت تری را تجربه خواهند کرد. همچنین در این بروزرسانی کاربران قادرند تصاویر را سوایپ کرده و تمامی آلبوم را در یک پست ببینند. علاوه بر این شما می توانید برای تصاویر انتخاب شده از گالری به سلیقه خود فیلترهای متفاوت و یا یکسان انتخاب کنید.
طی خبری که در وبسایت رسمی اینستاگرام روز چهارشنبه منتشر شده است، دیگر کاربران ملزم به انتخاب یک تصویر خاص و اشتراک گذاری نخواهند بود بلکه می توانند مجموعه تصاویر و یا ویدئوهایی برای اشتراک گذاری لحظات خاطره انگیز خود داشته باشند.
به گفته یکی از مدیران ارشد اینستاگرام، این برند سال گذشته را به بررسی چگونگی بالا بردن میزان کاربران و همچنین ایجاد تفاوت در گزینه های اشتراک گذاری پرداخته است. سال ۲۰۱۵ برای اینستاگرام، سال تغییرات بنیادی بوده است. یکی از گزینه های کاربردی که اینستاگرام سال گذشته میلادی به این اپلیکیشن اضافه کرد قابلیت "Stories" بود که امکان آپلود تصاویر و یا ویدئوها را به مدت ۲۴ ساعت برای کاربران فراهم می کرد.
همچنین از دیگر تغییرات کاربردی این اپلیکیشن می توان ارسال ویدئو و گفتگو با دنبال کنندگان به صورت زنده را نام برد که در اواخر سال گذشته میلادی با نام قابلیت "Live" به این اپلیکیشن اضافه شد که کاربران بسیاری این روزها با آن در ارتباط می باشند.
با اضافه شدن اپلیکشن های متفاوت رقابت در این زمینه بیش از پیش گرم شده است، شرکت های طراح با اضافه کردن قابلیت های جدید سعی در جذب مخاطب بیشتر دارند که تا کنون اپلیکیشن اینستاگرام در این رقابت موفق بوده است.
لازم به ذکر است هم اکنون آخرین نسخه از بروزرسانی اینستاگرام برای کاربران اندروید و ios موجود می باشد.

ارسال نظر