اینستاگرام امکان سانسور کامنت ها را فراهم کرد

با افزایش کاربرد شبکه های اجتماعی برای افراد و همچنین امکان اشتراک تصاویر و ویدئوها، برای بسیاری از کاربران این شبکه ها پیش آمده تا مورد هجمه کامنت ها و نظراتی باشند که خوشایند آنها و یا دیگر کاربران نباشد. این روزها اینستاگرام در به روزرسانی اخیر خود این امکان را به وجود آورده تا به صورت پیش فرض برخی نظرات سانسور و یا تعدیل شوند.

اینستاگرام امکان سانسور کامنت ها را فراهم کرد

به گزارش کلیک، نظرات متفاوت و گاها توهین آمیز در شبکه های اجتماعی یکی از معضلات کاربران این شبکه ها به حساب می آید. به تازگی اپلیکیشن اینستاگرام این امکان را برای کاربران بوجود آورده تا بتوانند نظراتی که توهین آمیز و یا برای دیگر کاربران ابهام انگیز است را تعدیل کنند. این امکان که از چند ماه گذشته بر روی صفحه افراد معروف به آزمایش گذاشته شد، با اثبات کارایی مورد نظر در اختیار دیگر کاربران نیز قرار گرفته است.

یکی از مدیران ارشد در شرکت اینستاگرام، با اعلام خبر به کارگیری این امکان برای تمامی کاربران افزود: هدف اینستاگرام، تبدیل این شبکه اجتماعی به محیطی برای صلح و دوستی، جذابیت و تشویق بیشتر برای کاربران در به کارگیری الفاظ صحیح در کامنت های اینستاگرم است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام را می توان محبوب ترین اپلیکیشن دانست که با آمار روزانه ۵۰۰ میلیون کاربر به یکی از شاخص ترین شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موجود تبدیل شده است. با توجه به میزان کاربران در این شبکه اجتماعی اقدام تازه اینستاگرام در محدود کردن افراد در به کارگیری از الفاظ نا صحیح و امکان تعدیل نظرات برای کاربران صفحات دور از ذهن نیست. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این اقدام اینستاگرام امکان افزایش میزان کاربران بیش از بیش را فراهم خواهد آورد.

ارسال نظر