با ۴ قابلیت جدید و شگفت‌انگیز اینستاگرام آشنا شوید

رسانه کلیک، اینستاگرام به تازگی ۴ قابلیت جالب و کاربردی به اپلیکیشن خود اضافه کرده تا با سرعت بیشتری رگ خواب کاربران خود را بدست آورد!

با ۴ قابلیت جدید و شگفت‌انگیز اینستاگرام آشنا شوید

امروزه اینستاگرام با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا محسوب می‌شود. چنین فضای مجازی باید این اطمینان را به کاربرانش بدهد که کاملا امن و حفاظت شده است؛ از این رو تمام تلاش خود را می‌کند تا قابلیت های خود را در این زمینه توسعه دهد.

قابلیت های جدید اینستاگرام قرار است فضای امن‌تری را برای کاربران ایجاد کرده و کنترل کاربر را بر روی مشخصات شخصی‌اش بیشتر کند.

امروزه تمام افراد می خواهند که فضای مجازی هم مانند فضای واقعی به محیط امن و سالمی تبدیل شود. از این رو، اینستاگرام در این زمینه یک قدم جلوتر رفته و امکانات زیر را ارائه کرده است:

کنترل پیشرفته کامنت ها

یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام بخش کامنت آن است که همیشه یکی از بخش های پرطرفردار در این رسانه اجتماعی بوده و تاثیرات مثبت و منفی با خود به همراه داشته است.

اگرچه کاربر از دیدن نظرات دیگران در مورد پست خود احساس خوشحالی می کند اما در برخی مواقع مشاهده و خواندن برخی کامنت ها باعث آزار و رنجیدن خاطر می شود. همین امر اینستاگرام را بر آن داشته تا قابلیت مفیدی را معرفی کند که به کاربر اجازه دهد برخی افراد را از ارسال کامنت محروم کند.

برای استفاده از این قابلیت جدید، کاربر می تواند گزینه اجازه نظرات (Allow Comments) را از بخش کنترل کامنت (Comments Controls) فعال کند. همچنین کاربر این امکان را دارد که اجازه کامنت را تنها برای افرادی که او را دنبال می کنند یا فالورهایش و یا هر دو گروه دهد.

اگر تمایل داشته باشید که قسمت کامنت گذاری را برای همه افراد فعال کنید، می توانید گزینه Everyone را انتخاب کنید.

کامنت های اهانت آمیز مسدود می شوند

اینستاگرام اوایل خرداد امسال فیلتری را راه اندازی کرد که کامنت هایی که حاوی پیام توهین آمیز هستند را مسدود می کند. تا چندی پیش این قابلیت فقط به زبان انگلیسی محدود بود اما به تازگی برخی فیلترها به چهار زبان دیگر (عربی، فرانسوی، آلمانی و پرتغالی) در دسترس کاربران قرار گرفته است.

گزارش ناشناس در ویدیوهای زنده

گزارش ناشناس در ویدیوهای زنده از دیگر قابلیت های جدید اینستاگرام است که به کاربران این امکان را می دهد به طور ناشناس گزارش دهند. این ویژگی، کاربر را قادر می‌سازد در طول پخش ویدیو گزارش دهد.

طی این قابلیت جدید، فرد پیامی را در طول پخش زنده ارائه می دهد و گزینه هایی مانند «صحبت با یک داوطلب راهنما»، « راهنمایی و پشتیبانی» و « صحبت با یک دوست» ظاهر می شوند.

استیکرهای مهربانی با طرح های قلبی شکل

اینستاگرام والپبپر و استیکرهایی با طرح ها و مضامین مهربانی در اختیار کاربران قرار داده است که توسط هنرمندان سرتاسر دنیا ساخته شده اند.

گفتنی است اینستاگرام چندی پیش برنامه خود را با ویژگی جدید به‌روزرسانی کرد که به کاربران این امکان را می دهد تا هنگام استفاده از ویدیوهای زنده از فیلترهای صورت نیز استفاده کنند.

ارسال نظر