چگونه در اینستاگرام به صورت مخفیانه از استوری ها اسکرین شات بگیریم؟

رسانه کلیک - بروزرسانی‌های اینستاگرام در سال جدید هم ادامه خواهد یافت و اگر تاکنون نمی‌دانستید، این اپلیکیشن در صورتی که کسی از استوری‌ها اسکرین‌شات بگیرد، قضیه را به صاحب اکانت لو می‌دهد. حال، در این مطلب ترفند گرفتن اسکرین شات در اینستاگرام را به صورت ناشناس به شما آموزش می دهیم.

چگونه در اینستاگرام به صورت مخفیانه از استوری ها اسکرین شات بگیریم؟

در ادامه سری مطالب آموزشی درباره شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام ( آموزش کامل ساخت اکانت اینستاگرام ) ( چطور اکانت اینستاگرام خود را در حالت خصوصی (Private) قرار دهیم؟ ) ( آموزش حذف و پاک کردن اکانت اینستاگرام )، حالا به شما خواهیم گفت که چگونه به صورت ناشناس از استوری‌ها اسکرین‌شات بگیرید.

از حالا به بعد و در نسخه جدید اینستاگرام وقتی از استوری‌های دوستانتان اسکرین‌شات می‌گیرید، اپلیکیشن با گذاشتن یک ستاره در کنار نام کاربریتان در لیست افرادی که استوری را دیده‌اند، صاحب اکانت را از این قضیه مطلع می‌کند. همانطور که می‌دانید، تنها صاحب اکانت می‌تواند این لیست را ببیند و در نتیجه تنها وی می‌تواند از این کار شما آگاه شود.

اگر تا به حال در Instagram از صفحه خاصی عکس مجازی نگرفته اید، با گرفتن اسکرین شات در اینستاگرام در پیامی به شما این اخطار داده می شود که از الان به بعد، صاحب اکانت‌ها از این اقدام شما آگاه خواهند شد.

اما با ترفندی بسیار ساده می‌توان از چنین اتفاقی جلوگیری کرد و به راحتی در اینستاگرام اسکرین شات های جور واجور تهیه کرد. تنها کافی است قبل از گرفتن اسکرین‌شات، گوشی خود را با قرار دادن در حالت Airplane Mode از شبکه خارج کنید. به همین سادگی اینستاگرام را دور زده و دیگر صاحب اکانت از ذخیره کردن استوری وی در گوشی خود مطلع نخواهد شد.

لازم به توضیح است که این بروزرسانی اینستاگرام هنوز در اختیار همه قرار نگرفته و ممکن است در آینده‌ای نزدیک شما هم بتوانید بفهمید چه کسانی از استوری شما اسکرین‌شات گرفته‌اند.

آیا این بروزرسانی برای شما هم ارایه شده و می‌توانید بفهمید چه کسانی از استوری شما اسکرین‌شات می‌گیرند؟

ارسال نظر