اینستاگرام طی ماه آینده به یک دکمه ترجمه مجهز می شود

اینستاگرام اعلام کرد که در ماه آینده یک دکمه برای ترجمه پست ها و بیوگرافی های موجود در پروفایل هر شخص اضافه می کند که متون آن را به زبان دیگری ترجمه می کند.

اینستاگرام طی ماه آینده به یک دکمه ترجمه مجهز می شود

به گزارش کلیک، این قابلیتی است که مدت ها بود کاربران انتظار داشتن آن را می کشیدند، و پس از ارائه این قابلیت در شرکت مادر اینستاگرام یعنی فیسبوک حالا راه خود را به این شبکه اجتماعی محبوب باز می کند. البته در اطلاعیه منتشر شده مشخص نشده است که آیا بخش نظرات هم این قابلیت را خواهد داشت یا خیر. اخیرا تعدادی از کاربران اضافه شدن این دکمه را به پست ها و پروفایل ها گزارش کرده اند، در حالی که این قابلیت برای دیگران هنوز قابل دسترس نیست، ولی می توان انتظار داشت که نهایتا تا یک ماه آینده دسترسی همه کاربران به آن فراهم شود.

شبکه اجتماعی اینستاگرام طی چند سال گذشته رشد بسیار چشمگیری را در تعداد کاربران و محبوبیت تجربه کرده است و اخیرا اعلام نمود که بیش از نیم میلیارد کاربر در این شبکه اجتماعی ثبت نام کرده اند. جالب تر آن است که بیش از ۳۰۰ میلیون نفر از این کاربران هر روز از اینستاگرام استفاده می کنند و جزو کاربران فعال به شمار می روند.

همراه با این رشد چشمگیر، تیم توسعه دهنده اینستاگرام نیز به طور مرتب این اپلیکیشن را بهبود داده و قابلیت های جدیدی به آن اضافه می کنند. در همین چند هفته گذشته تغییرات ظاهری جدیدی در اپلیکیشن اینستاگرام اعمال شد و لوگوی آن ساده تر و مدرن تر گردید.

بدون شک فیسبوک که از سال ۲۰۱۲ مالکیت اینستاگرام را بر عهده دارد، نقش مهمی در اضافه کردن قابلیت ترجمه به این شبکه اجتماعی مبتنی بر تصاویر بازی کرده است. فیسبوک از سال ۲۰۱۱ این سرویس را که توسط بینگ مایکروسافت طراحی و عرضه شده است به کاربران خود ارائه می داد.

ارسال نظر