بازی های اندروید را بدون نصب اجرا کنید

به‌ زودی نتایج جستجوی گوگل به شما اجازه خواهد داد بازی‌های اندروید را بدون نصب، امتحان کنید.

بازی های اندروید را بدون نصب اجرا کنید

به گزارش کلیک، گوگل ویژگی‌های برای بازی‌ها اعلام کرده است، که یک از آن‌ها یک آگهی تعاملی است. این ویژگی‌ها که تبلیغات آزمایشی جستجو لقب گرفته‌اند، به کاربر اجازه می‌دهد بدون اینکه مجبور باشند بازی را روی دستگاهشان نصب کنند، آن را برای چند دقیقه امتحان کنند.

ویژگی جدید یک افزونه برای "تبلیغات استریم" است گه گوگل در دسامبر ۲۰۱۵ اعلام کرده بود. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد بدون اینکه دچار درسر دانلود و نصب شوند، ابتدا برنامه را امتحان کنند.

نحوه اجرای آن نیز بسیار کاربر پسند است. همان‌طور که گوگل در یک وبلاگ نشان داده است ، هنگام جستجوی عنوان بازی توسط کاربر در نوار جستجو یا برنامه جستجوی گوگل، در نتایج گزینه "اکنون امتحان کنید" مشاهده می‌شود. با کلیک بر روی این گزینه، یک نسخه رایگان آزمایشی به مدت ۱۰ دقیقه برای شما باز خواهد شد. این ویژگی از چند هفته دیگر قابل اجرا خواهد بود.

این تبلیغات تنها برای کاربران گوش‌های هوشمند نمایش داده می‌شود که با استفاده از وای فای به اینترنت متصل شده باشند. این ویژگی به این دلیل طراحی شده تا برای کاربران نیز همانند سازندگان آن تجربه بهتری ایجاد کند. به‌جای نشان دادن تبلیغات و جلب توجه کاربر، گوگل از آن‌ها می‌خواهد برنامه‌ها را امتحان کنند بدون اینکه تعهدی برای دانلود آن در آینده داشته باشند. برای سازندگان، این به معنی فرصتی است تا کارشان را برای مشتری احتمالی به نمایش بگذارند. گوگل در وبلاگ خود نوشت: "با استفاده از این فرصت می‌توانید کاربران وفادارتری برای محصولات خود پیدا کنید."

گوگل همچنین از راه‌اندازی Indie Corner خبر داد. این یک مجموعه در گوگل است که گلچینی از بهترین بازی‌ها را در آن به نمایش می‌گذارد. اگر شما یک سازنده هستید می‌توانید بازی خود را برای بررسی ارائه دهید. گوگل پارامترهای مدیریت بازی را نیز اعلام کرد. این ویژگی به سازندگان امکان می‌دهد gameplay و پارامترهای اقتصادی بازی را بدون نیاز به تغییرات APK به‌روز رسانی کنند. یک ویژگی دیگر به نام ضبط ویدئوی API به سازندگان اجازه می‌دهد قابلیت ضبط ویدئو را به برنامه خود اضافه کنند و به کاربران اجازه می‌دهد ویدئو‌هایی شامل لایو استریم را با دوستانشان یا در یوتیوب به اشتراک بگذارند.

در حاشیه گوگل گفت در حال کار بر روی تبلیغات پرتره ویدئویی هستند، یک ویژگی دیگر که به سازندگان اجازه می‌دهد بسیار موثرتر به کاربرانی که دستگاه آن‌ها بر روی حالت پرتره است، خدمات ارائه کنند. این کمپانی می‌گوید یک ترکیب جدید نیز ارائه خواهد داد که توسط آن سازندگان می‌توانند برای افرادی که بیش از ۳۰ دقیقه صرف بازی کرده‌اند، تبلیغات ارسال کند. تمامی ویژگی‌های فوق در چندهفته آینده در دسترس خواهند بود.

منبع: gadgets.ndtv

ارسال نظر