جلوگیری از نفوذ هکر ها با تراشه جدید اینتل

کمپانی مشهور اینتل روز سه شنبه از تراشه جدید خود  رونمایی کرد.

جلوگیری از نفوذ هکر ها با تراشه جدید اینتل

به گزارش کلیک، این تراشه از تکنولوژی بهره می برد که امکان نفوذ هکر ها به سیستم شما را کاهش می دهد.این تراشه اجازه دسترسی هکر ها به نام کاربری و رمز عبور شما که از طریق ایمیل های جعلی به دست می آمد را نخواهد داد.

همچنین به مدیران شرکت ها نیز کمک می کند تا به سمت تشخیص هویت با استفاده از اثر انگشت یا روش های دیگر روی آورند و از رمز عبور های طولانی که امکان افشای آن ها نیز زیاد بود بپرهیزند.

به گفته تام گریسون معاون این شرکت، این تراشه به نسل ششم پردازنده های اینتل اضافه خواهد شد.البته از این فناوری فقط در پردازنده های مخصوص شرکت ها استفاده خواهد شد و هنوز کاربرد خانگی ندارد.در این سسیستم تشخیص هویت از چندین فاکتور استفاده می شود که اجازه نفوذ هکر ها حتی در صورت داشتن رمز عبور شما را نمی دهد.

به گفته گریسون روزانه بیش از 117000 حمله سایبری به منظور نفوذ به سیستم و کشف رمز عبور ها از طریق ایمیل های جعلی انجام می شود.

یکی از برگ برنده های این تراشه قطعات و تکنولوژی استفاده شده در آن است که پیش از این در محصولی وجود نداشته است. بدین صورت هر کارمند یک کد شناسایی خواهد داشت و از طریق نزدیک کردن تلفن همراه و یا نشان کارمندی و یا اثر انگشت هویت شخص تعیین می شود.

ارسال نظر