معرفی سامانه نظات بر اماکن اقامتی در الکامپ

معاون فناوری اطلاعات سازمان میراث فرهنگی گفت: سامانه نظارت بر محتوای وسایل گردشگری و اماکن اقامتی در غرفه سازمان میراث فرهنگی معرفی شده است.

معرفی سامانه نظات بر اماکن اقامتی در الکامپ

به گزارش کلیک و به نقل از ستاد خبری الکامپ 21 ، بنایی با اشاره به فعالیت‌های سازمان در موضوع دولت الکترونیکی گفت : با توجه به اهداف کلانی که برای سازمان مصوب شده است، نقش حاکمیتی و نظارتی روی خدمات گردشگری بوده و این نقش پررنگ، مستمر و جاری است .

وی افزود : برای توسعه دولت الکترونیکی، خدمات نظارتی بر عملکرد دفاتر گردشگری را در دستور کار داریم که سامانه نظارت الکترونیکی در حال توسعه است و به زودی معرفی خواهیم کرد .

معاون فناوری اطلاعات سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد : برای نظارت بر محتوای وسایل گردشگری و اماکن اقامتی از حدود پنج سال پیش سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم که به زودی رونمایی خواهیم کرد .

وی بیان کرد : سازمان برنامه‌های بسیاری برای توسعه دولت الکترونیک دارد که برای تحقق آن نیازمند زیرساخت‌های کلان هستیم تا روند توسعه تسهیل شود .

بنایی گفت : تا زمانی که زیرساخت‌ها تکمیل نشود قطعا توسعه‌ای رخ نخواهد داد و نمی‌توان فعالیت مناسبی برای دولت الکترونیکی انجام داد .

وی بیان کرد : تا ایام دهه فجر دو سامانه نظارتی برای رونمایی خواهیم داشت که می‌توان به سامانه نظارت تورهای آنلاین ورزرو آنلاین اماکن اقامتی اشاره کرد .

ارسال نظر