کنفرانس بین‌المللی پژوهش در نوآوری و فناوری برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی پژوهش در نوآوری و فناوری با حمایت دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه خوارزمی و هم‌چنین حامیان بین‌المللی، تیرماه امسال برگزار می‌شود.

کنفرانس بین‌المللی پژوهش در نوآوری و فناوری برگزار می‌شود

به گزارش کلیک، کنفرانس بین‌المللی پژوهش در نوآوری و فناوری با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تحت پوشش پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) در تاریخ سی تیرماه به صورت الکترونیکی و سی دی ماه به صورت حضوری در تهران اولین همایش خود را برگزار خواهد کرد. حامیان داخلی اصلی این کنفرانس دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه خوارزمی و حامیان بین‌المللی اصلی این کنفرانس دانشگاه آلبورگ دانمارک، دانشگاه اشتاینبایس برلین و هومبولت اسکول آلمان و تیم فاندیشن هلند هستند که برای اولین دوره این کنفرانس خروجی‌های مناسبی را فراهم کرده‌اند. بخش بزرگی از دستاوردهای این کنفرانس به یاری استادان ایرانی مقیم اروپا حاصل شده است که از طریق همکاران برجسته خود امکاناتی همچون شماره اختصاصی ژورنالهای نمایه شده در Web of Science و نیز همکاری با انتشارات معتبر اسپرینگر را فراهم نمودند.

هدف گذاری اولین دوره این کنفرانس تمرکز بر انتشارات است. باور برگزار کنندگان این است که فراهم کردن فرصت انتشارات معتبر در داخل مناسب‌ترین خدمت به دانشجویان و پژوهشگران ایرانی است و با امتداد این تلاش‌ها می‌توان ارتباط پایدارتری با مراکز علمی معتبر جهان برقرار کرد و سپس به اعتباربخشی بیشتر مراکز داخلی از طریق همکاری و تعامل موثر دست یافت. از این رو کنفرانس نخست تمام تمرکز خود را بر خروجی‌های مناسب برای شرکت کنندگان قرار داده است تا بتواند این مسیر را در کنفرانس‌های بعدی ادامه دهد.

لازم به ذکر است بیستم تیرماه پایان مهلت ارسال مقاله به کنفرانس الکترونیکی، ٢۵ تیرماه اعلام نتایج داوری مقالات و ٢٨ تیرماه پایان مهلت ثبت نام درکنفرانس الکترونیکی است. هم‌چنین ١۵ شهریور مهلت اصلاح مقالات ارایه شده درکنفرانس الکترونیکی جهت چاپ، ٣٠ مهرماه ارسال گواهینامه حضور در کنفرانس الکترونیکی و ٣٠ تیرماه شروع ثبت نام درکنفرانس حضوری است.

ارسال نظر