افزایش بیش از ۱۰ برابری پهنای باند اینترنت ایران در دولت یازدهم

رسانه کلیک –  محمد جواد آذری جهرمی، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت ایران و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به عنوان گزینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز مطرح است، درصفجه اینستاگرام خود خبر از افزایش بیش از  ۱۰ برابری پهنای باند اینترنت ایران در دولت یازدهم داد.

افزایش بیش از ۱۰ برابری پهنای باند اینترنت ایران در دولت یازدهم

به گزارش کلیک ، محمد جواد آذری جهرمی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت ایران و معاون محمود واعظی که به عنوان گزینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازهم به عنوان وزیر بعدی و جانشین واعظی مطرح است، این روزها در صفحه اینستاگرام و توییتر خود خبرهای زیادی از نتایج و گزارشات پیشرفت و مذاکرات انجام گرفته در وزارت ارتباطات را منتشر می‎‌کند.

محمد جواد آذری حهرمی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به سالگرد تاسیس شرکت ارتباطات زیر ساخت و همزمان شدن با مراسم تحلیف حسن روحانی، اطلاعات مهمی از پیشرفت پهنای باند اینترنت ایران در دولت یازدهم منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

چهاردهم مرداد امسال، سیزده سال از تاسیس شرکت ارتباطات زیرساخت می‌گذرد و این شرکت سالگرد تاسیس خود را در حالی برگزار می‌کند که رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران در آیین تحلیف خود و در حضور نمایندگان منتخب مردم و نمایندگان سایر کشورها، یکی از موفقیت‌های دولت یازدهم را افزایش ده برابری دسترسی و ظرفیت اینترنت کشور اعلام نمودند.

جای بسی خوشحالی است که تلاش همکاران بنده در شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند اینترنت را از ۶۲۴ گیگابیت بر ثانیه در ابتدای دولت به بیش از ۱۰۰۰۰ گیگابیت بر ثانیه در حال حاضر رسانده است و امروز به عنوان موفقیت دولت مطرح می‌شود. از همه فعالان حوزه و همکارانم تشکر می‌کنم و مطمئن هستم این مسیر توسعه در دولت دوازدهم با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر