همکاری مخابرات با اپراتورهای اینترنت برای توسعه فیبر نوری در کشور

رسانه کلیک - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از برنامه ریزی برای همکاری همه جانبه با اپراتورهای اینترنت (FCP) برای توسعه فیبر نوری و ارائه سرویس های مبتنی بر دسترسی اینترنت خبر داد.

همکاری مخابرات با اپراتورهای اینترنت برای توسعه فیبر نوری در کشور

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ به دنبال مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مبنی بر لزوم تعامل شرکت مخابرات ایران با اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت در کشور، مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از هم افزایی و تعامل با اپراتورهای FCP برای افزایش حجم بازار ارتباطات کشور خبر داد.

وی در نشست با مدیران شرکت های FCP با تاکید بر تعامل روزافزون با اپراتورهای ارتباطاتی کشور گفت: صنعت مخابرات به اندازه ای پیشتاز است که تمام بازیگران این عرصه می توانند با گسترش سرویس ها، بهترین خدمات را در بازار رقابتی به مشتریان ارائه دهند.

صدری با بیان اینکه یک پروژه «برد - برد» را با شرکت های FCP پیش خواهیم برد که نفع آن به تمام مشتریان می رسد، عنوان کرد: شرکت مخابرات ایران علاوه بر بحث های خرده فروشی، عمده فروشی را نیز به عنوان یکی از مهم ترین مسئولیت های شرکت دانسته که در این راستا با هم افزایی با شرکت های همکار، آماده ارائه تمام ظرفیت های قابل ارائه مخابرات به FCP ها هستیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه تعداد مشترکان تلفن ثابت و فاصله زیاد این تعداد با تعداد مشتریان اینترنت ثابت، بهترین ظرفیت برای گسترش بازار و ارائه دیتای پر سرعت به مشتریان در سراسر کشور است، بیان کرد: افزایش تعداد مشتریان و رشد روز افزون بازار ICT، در تحقق اقتصاد مقاومتی، رشد استارتاپ ها و اشتغال زایی در سطح جامعه موثر است. بر این اساس ما آمادگی داریم تا با تمام شرکت های FCP به منظور توسعه بازار ارتباطات کشور همکاری کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه بخش دیتا در اقصی نقاط کشور یک کار ملی است تا در نتیجه، سهم دسترسی مشتریان در سراسر کشور به میزان قابل قبولی افزایش یابد، تصریح کرد: ارائه سرویس های نوین ارتباطی از جمله ویدیو درخواستی (VOD)، به همراه افزایش کیفیت خطوط ADSL از مهمترین راهکارهای افزایش سوددهی بخش ارتباطات ثابت کشور است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: در بخش توسعه فیبر نوری و ارائه سرویس های مبتنی بر شبکه دسترسی به اینترنت پرسرعت، آماده همکاری همه جانبه با تمام شرکت های FCP هستیم.

در این جلسه، مدیران شرکت های FCP نظرات خود را به منظور تقویت مشارکت با مجموعه مخابرات ایران و استفاده از پتانسیل بازار دیتا برای ارائه سرویس های بهتر، مطرح کردند.

ارسال نظر