معرفی پنج پاوربانک خورشیدی برتر

پاوربانک های خورشیدی در مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد، بهترین وسیله برای شارژ گوشی ها و سایر وسایل الکترونیکی هستند. در ادامه به معرفی پنج پاوربانک خورشیدی برتر می پردازیم.

معرفی پنج پاوربانک خورشیدی برتر

به گزارش ۱۵ کلیک - حتما شما هم در موقعیتی بوده اید که شارژ گوشی تان تمام شده باشد و دسترسی به برق نداشته باشید و یا در مکانی مثل جنگل گم شده باشید و اصلا برقی وجود نداشته باشد که بخواهید با آن گوشی و یا سایر وسایل خود را شارژ کنید. پاوربانک های خورشیدی در چنین مواقعی می توانند کمک زیادی به شما کنند؛ زیرا در دنیای فناوری امروز، شارژ نداشتن گوشی و لپ تاپ می تواند بسیار آزار دهنده باشد. پاور بانک های متداول مشکلات خاص خود را دارند، مثلا ممکن است فراموش کنید قبل از اینکه از خانه خارج شوید، آن را شارژ کنید و یا شارژ آن برای شارژ کردن وسایل شما به اندازه کافی نباشد. اینجا است که کاربردی بودن پاوربانک های خورشیدی مشخص می شود؛ زیرا نور خورشید همه جا یافت می شود و استفاده از آن هیچ هزینه ای ندارد.

پاوربانک های خورشیدی چیست؟

همان طور که از اسم این پاوربانک ها پیدا است، این وسایل نیروی خود را از خورشید تأمین می کنند. شما می توانید در طول پیک نیک یا سفر به مناطقی که دسترسی به برق در آن ها ممکن نیست، از این پاوربانک ها برای شارژ وسایل خود استفاده کنید. البته قبل از خرید این پاوربانک ها مطمئن شوید که نور خورشید در منطقه شما برای تولید برق با استفاده از آن، کافی باشد. با وجود اینکه این پاوربانک ها می تواند بیشتر وسایل را به طور کامل شارژ کنند، اما توصیه می شود تنها در مواقع ضروری از آن ها استفاده شود. در ضمن این پاوربانک ها با استفاده از نیروی برق نیز قابل شارژ هستند.

در بیشتر مواقع استفاده از نیروی برق برای شارژ پاوربانک ها بهترین راه حل است؛ اما در مواقعی که دسترسی به برق وجود ندارد، استفاده از انرژی خورشیدی برای شارژ پاوربانک ها، بهترین راه حل ممکن است. در ادامه به معرفی پنج پاوربانک برتر می پردازیم. با ما همراه باشید.

Cobra CPP 300

این پاوربانک یکی از بهترین پاوربانک های خورشیدی محسوب می شود و می توان تعداد زیادی از وسایل را بدون هیچ گونه مشکلی با آن شارژ کرد. این پاوربانک دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری پلیمری است و از دو پورت USB و یک پورت میکرو USB برخوردار است و می توان همزمان از هر سه پورت استفاده کرد. ابعاد این پاوربانک زمانی که تا می شود، ۱۴٫۰۲در ۷٫۴۱ در ۱٫۶۲ سانتیمتر است؛ بنابراین می توان گفت به سادگی قابل حمل است. این پاوربانک دارای دو پانل خورشیدی است و با برق هم قابل شارژ است. قیمت این پاوربانک ۲۰٫۹۵دلار است.

GRDE Solar Charger, Portable Power Bank 10000mAh Dual USB

این پاوربانک خورشیدی نیز قابل حمل است و از یک باتری ده هزار میلی آمپری برخوردار است. این پاوربانک برای شارژ گوشی، دوربین، دستگاه GPS، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی قابل استفاده است. این پاوربانک ضد ضربه است؛ بنابراین در هنگام سقوط از ارتفاع نباید نگران آسیب دیدن آن باشید. GRDE Solar Charger دارای یک چراغ LED برای مواقع ضروری و یک نشانگر شارژ LED است و از دو پورت USB نیز برخوردار است و یک کابل شارژ میکرو USB نیز همراه آن عرضه می شود. این پاوربانک در رنگ های متنوعی با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار عرضه می شود و در صورت عدم رضایت از آن می توانید آن را تا ۱۲ ماه پس از خرید، بازگردانید.

Dizaul 5000mAh Portable Solar Power Bank

این پاوربانک قابل حمل که پرفروش ترین شارژر گوشی در آمازون است، دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری، دو پورت USB، یک چراغ LED برای مواقع اضطراری و یک نشانگر شارژ LED است. یک کابل میکرو USB و یک قلاب نیز همراه با آن عرضه می شود. این شارژر می تواند برای شارژ گوشی، دوربین، دستگاه GPS، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد. این پاوربانک در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاوم است؛ بنابراین در هنگام سقوط از ارتفاع آسیبی نمی بیند و طراحی آن نیز به گونه ای است که مانع لیز خوردن آن می شود. در ساخت این پاوربانک از نوعی لاستیک سیلیکونی استفاده شده است که هیچ آسیبی به محیط زیست نمی زند و پورت های USB آن هم توسط پوشش های لاستیکی پوشانده شده است. در ضمن این پاوربانک در رنگ های متنوع با ۱۴٫۹۹ دلار عرضه شده است.

Ayyie Solar Power Bank 10000mAh External Backup Battery

این پاوربانک قابل حمل که دربردارنده یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپری است، دارای چند لامپ خلبانی (لامپ های کوچکی که در برخی از وسایل برقی و مدارها مورد استفاده قرار می گیرند و هنگام بسته شدن جریان برق، روشن می شود)، دو پورت USB، نشانگر شارژ LED و چراغ LED دوگانه است که دارای سه حالت نور کم، چشمک زن و نور زیاد است. وزن این پاوربانک بسیار کم است و یک پانل خورشیدی سیلیکونی نیز نیروی مورد نیاز آن را تأمین می کند. این پاوربانک در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاوم است و به لطف برخورداری از سیستم شناسایی هوشمند می تواند وسایل مختلف را با سرعت زیادی شارژ کند. این پاوربانک به همراه یک کابل شارژ USB و یک قلاب در رنگ های متنوعی عرضه می شود. این وسیله یکی از پرفروش ترین کالاها در سایت آمازون است و همراه با خدمات پس از فروش با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار عرضه می شود.

GRDE Solar Power Bank 15000mAh Dual USB External Battery Charger

این پاوربانک دارای یک باتری به ظرفیت ۱۵۰۰۰ میلی آمپر است که ظرفیت بالایی است. این پاوربانک هم همانند سایر پاوربانک های خورشیدی معرفی شده در این مطلب، دارای دو پورت USB، نشانگر شارژ LED و چراغ LED است و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. این پاوربانک به لطف برخورداری از فناوری تشخیص خودکار، وسایل مختلف را در مدت زمان کوتاهی شارژ می کند. این پاوربانک می تواند برای شارژ گوشی، دوربین، دستگاه GPS و سایر وسایل الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد. این پاوربانک همراه با یک کابل شارژ USB و یک گیره فلزی در رنگ های متنوع و با ۱۲ ماه خدمات پس از فروش با قیمت ۲۰٫۹۹ دلار عرضه می شود.

ارسال نظر