معرفی لپ تاپی قدرتمند برای گیمرها

کمپانی ایسوس خبر ارائه‌ی لپ تاپ جدیدی را منتشر کرده که دارای سخت‌افزار پیشرفته و قدرتمندی برای اجرای بازی‌های ویدئویی است. این لپ تاپ که احتمالا در بین گیمرها محبوبیت بالایی به دست خواهد آورد، در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان معرفی خواهد شد.

معرفی لپ تاپی قدرتمند برای گیمرها

به گزارش کلیک ، این لپ تاپ ASUS که به پردازنده‌های Ryzen شرکت AMD مجهز خواهد بود. ریزپردازنده‌های ۴ تا ۱۶ هسته‌ای Ryzen در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند و بر پایه‌ی معماری جدید ۱۴ نانومتری ساخته شده‌اند. نرخ سرعت این پردازنده‌ها از ۳.۲ تا ۴.۱ گیگاهرتز است.

تا کنون فقط یک ویدیوی تبلیغاتی ۳۰ ثانیه ای درباره‌ی این لپ تاپ در اینترنت منتشر شده که اطلاعات فنی آن را مشخص نمی‌کند، بنابراین برای اطلاع از تمام ویژگی‌های این لپ تاپ باید تا نمایشگاه کامپیوتکس منتظر بمانیم.

AMD اخیرا سخت‌افزاری موسوم به 'Raven Ridge' APU را تولید کرده که متشکل از یک پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی Vega بر روی یک تراشه واحد است. قرار است 'Raven Ridge' APU در طیف وسیعی از تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و ... بکار گرفته شود. به احتمال زیاد این کار تا قبل از پاییز امسال انجام نخواهد شد.

به احتمال قوی ایسوس از پردازنده ۱۶ هسته‌ای رایزن که بهترین عملکرد را دارد، در لپ تاپ جدید خود استفاده نماید. از ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان اشاره کرد به عمر باتری بالا و صفحه کلید خاص و متناسب با نیازهای علاقمندان به بازی‌های ویدیویی.

ارسال نظر