معرفی پاوربانک منحصر به فرد PRSRV

به تازگی پاوربانک جدیدی به نام PRSRV معرفی شده است که ساختار و عملکرد آن با پاوربانک های موجود در بازار تفاوت دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پاوربانک، قطع خودکار جریان برق ورودی به دستگاه های متصل به آن، پس از شارژ کامل آن ها است.

معرفی پاوربانک منحصر به فرد PRSRV

به گزارش کلیک ، امروزه پاوربانک ها در اندازه و شکل های متفاوتی موجود هستند؛ اما ما در این مطلب قصد داریم پاوربانکی را به شما معرفی کنیم که دارای عملکرد بسیار خوبی است. این پاوربانک PRSRV نام دارد و پس استفاده از آن، قطعا نظر شما در مورد پاوربانک ها تغییر خواهد کرد.

شارژ تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی به یکی از دغدغه های اصلی افراد تبدیل شده است. شاید یک باتری پک ۱۰ هزار میلی آمپری بتواند مشکل شما را حل کند، اما این باتری پک ها حجیم هستند و حمل آن ها بسیار دشوار است. برای استفاده از پاوربانک PRSRV تنها کافی است آن را به پریز برق متصل کنید، سپس گوشی و یا هر وسیله دیگری که دارای که دارای پورت USB است، با استفاده از کابل USB به آن متصل کنید. در واقع این پاوربانک به گونه ای طراحی شده است که بین منبع برق و وسیله شما قرار می گیرد و زمانی که وسیله مورد نظر شما کامل (۱۰۰ درصد) شارژ شد، جریان برق ورودی به آن را به صورت خودکار قطع می کند و شارژ خود پاوربانک آغاز می شود. استفاده از این پاوربانک هم باعث می شود که وسیله شما بیش از حد شارژ نشود و هم زمانی که وسیله شما به صورت کامل شارژ شود، شارژ خود پاوربانک به صورت خودکار ادامه پیدا می کند. شما می توانید وسایل خود را شب ها قبل از خواب بدون هیچ گونه نگرانی خاصی به این پاوربانک متصل کنید و صبح روز بعد وسیله مورد نظر شما آماده استفاده خواهد بود.

یکی از مزایای بسیار خوب این پاوربانک این است که لازم نیست آن را همه جا با خود ببرید؛ زیرا در PRSRV یک باتری کوچک تعبیه شده است که می توانید آن را از دستگاه جدا کنید و با متصل کردن گوشی به آن از طریق کابل USB، گوشی خود را شارژ کنید. این باتری که به اندازه یک کارت عابر بانک است، به راحتی در کیف شما قرار می گیرد. در واقع این پاوربانک یک دستگاه دو قسمتی است، که هر دو قسمت آن کاملا مستقل از یکدیگر عمل می کنند.

با این دستگاه می توانید تقریبا هر دستگاهی را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کنید. این پاوربانک مجهز به فناوری شارژ سریع ۳٫۰ است و می توانید مدل های مختلف آیفون و آیپد را با حداکثر سرعت ممکن شارژ کنید. یکی دیگر از مزایای این پاوربانک این است که خروجی باتری قابل حمل آن، ۵٫۱ ولت در ۲٫۱ آمپر است. این در حالی است که خروجی سایر پاوربانک ها با اندازه مشابه، حداکثر ۱ تا ۱٫۵ آمپر است.

مشخصات کلی این پاوربانک به شرح زیر است:

ظرفیت پاوربانک: ۸۰۰۰ میلی آمپر

نوع باتری پاوربانک: باتری لیتیوم یونی

مجهز به فناوری شارژ سریع

خروجی باتری قابل حمل: ۵٫۱ ولت در ۲٫۱ آمپر

متشکل از دو قسمت (یک باتری داخلی و یک باتری قابل حمل)

مجهز به چهار LED نشانگر شارژ باتری

ابعاد خود پاوربانک: ۱۱۰ در ۶۷ در ۱۲ میلی متر

ابعاد باتری قابل حمل: ۸۶ در ۵۴ در ۳ میلی متر

وزن: ۱۹۰ گرم

دمای قابل تحمل توسط دستگاه در هنگام فعالیت: ۱۰- تا ۴۵ درجه سانتیگراد.

اگر چه ظرفیت این پاوربانک ۸۰۰۰ میلی آمپر است، اما باتری قابل حمل آن تنها ۳۰ درصد از شارژ وسیله مورد نظر شما را تأمین می کند. با این حال ظرفیت کلی این پاوربانک کاملا قابل قبول است و قطع جریان برق پس از شارژ کامل دستگاه متصل شده به این پاوربانک، یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است. این پاوربانک با دستگاه های اندرویدی نیز کاملا سازگار است و با هر بار شارژ کامل می تواند گوشی ها را سه بار کامل شارژ کند.

در حال حاضر این پاوربانک برای جمع آوری کمک های مالی در سایت Indiegogo معرفی شده است. سازنده این دستگاه قصد دارد ۲۵۰۰۰ دلار از این طریق جمع آوری کند. تاکنون هزینه لازم برای ساخت تعدادی بیش از ۳۰۸ دستگاه از این پاوربانک تأمین شده است. لازم به ذکر است که این پاوربانک هنوز در مرحله طراحی قرار دارد و ممکن است شکل ظاهری محصول نهایی با تصاویر نمایش داده شده در این مطلب، تفاوت داشته است و امیدواریم ظرفیت نهایی آن نیز بیش از ۸۰۰۰ میلی آمپر باشد.

ارسال نظر