معرفی فینالیست های برتر CES 2016

هرساله CES  فرصتی برای شرکت های پیشگام در عرصه تکنولوژی فراهم می کند، تا با رونمایی از برترین طراحی های خود در سال گذشته گامی بزرگ به سمت پیشرفت علم در عرصه تکنولوژی داشته باشند.

معرفی فینالیست های برتر CES 2016

با کلیک همراه باشید تا با فینالیست ها در گروه های مختلف شرکت کننده CES 2016 آشنا شوید.

گجت های شرکت داده شده در این نمایشگاه به تنهایی از بالاترین میزان فناوری روزبرخوردارند که خود کار را برای داوران Ces سخت میکند که از میان آنها بهترین را معرفی کنند.

در اینجا به معرفی فینالیست های برگزیده از گجت های پوشیدنی تا مبتکرانه ترین طراحی های تکنولوژی روز می پردازیم.

استارتاپ برتر

owlet-250

Owlet

تعداد کمی از گجت ها میتوانند این ادعا را داشته باشند که تعداد زیادی از نوزادان را نجات داده اند.

Owlet جورابی ست کوچک برای نوزادان که تعداد ضربان قلب، میزان اکسیژن کودک شما را آنالیزکرده و از خطر خفگی های ناگهانی نجات می دهد. قیمت این گجت تنها 250 دلار است.

hackaball-250

Hackaball

این گجت که ساختاری شبیه توپ های معمولی دارد، با سنسورهای مختلف و LED های رنگی متفاوت به کودکان این اجازه را میدهد تا به برنامه ریزی بازی های مختلف بپردازند.

lifefuels-250

LifeFuels

دستگاهی متفاوت با مخزنی مجزا که تمامی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز را به آب آشامیدنی وارد می کند و سبک نوشیدن را تغییر می دهد.

carbon-250-2

ربات کربنی KATIA

برخلاف بازوهای رباتیکی که تنها در خدمت صنعت به کار می روند و تنظیمات پیچیده کار با آنها را دشوار میکند، "Katia"به عنوان رباتی همه کاره شناخته می شود.از برش های لیزری در صنعت گرفته تا تزیین کیک در قنادی هااین ربات کارایی دارد.

بهترین گجت در عرصه سلامت و تناسب اندام

fitbit-blaze-250

FIBIT Blaze

یک ساعت هوشمند تمام عیار، با صفحه نمایش لمسی و قابل تعویض زمینه و از همه مهمتر نشان دهنده ضربان قلب همچنین بندهایی که در مواقع لزوم از این ساعت هوشمند جدا شده و اجازه می دهند گجت مستقل عمل کند. تمامی این قابلیت ها با قیمت 200 دلار قابل تهیه است.

misfit-ray-250

Misfit Ray

ساعتی فوق ظریف با عمر باطری 6 ماه که قابل استفاده به عنوان گردنبند است. این ساعت با قابلیت "Sleeping Tracking" به Ces آمده تا تحولی در ساعت های هوشمند بوجود بیاورد.

"Misfit Ray" به صورت سیلکونی و چرمی و با قیمت های 100 و 120 دلار قابل تهیه است.

ohmibod-250

OhMiBod LoveLifeKrush

این گجت را می توان یک دستگاه کاملا پزشکی شناخت. دستگاهی که با متصل شدن به گوشی همراه خانم ها که دچار مشکلات مثانه و یا مشکل لگن هستند مانند یک مربی عمل کرده و نکات درمانی را آنالیز و گزارش میکند.

withings-go-250

Withings Go

یک دستگاه کاملا مرقوم به صرفه برای ثبت و آنالیز تحرک بدنی روزانه شما مجهز به صفحه نمایش "E INK" مناسب برای دوستداران ورزش و تکنولوژی .

بهترین گجت های پوشیدنی

withings-go-250

Withings Go

گجتی که میتوان در کنار ارزیابی های سلامت و زیبایی اندام به جنبه تزیینی و ساختار فیزیکی جذاب این دستگاه هم توجه کرد.

casio-smart-250

Casio Smartwatch

شرمت "کاسیو" جز اولین تولید کنندگان ساعت نیمه هوشمند به شمار می رود. امروزه با ورود برند هایی نظیر "اپل" و "سامسونگ" این شرکت با تولید ساعت " WSD-F10" که دارای سیستم اندروید و قالب ساعت G-ShocK است به میدان رقابت بازگشته است. گفتنی ست عمر باطری این ساعت هوشمند غیرقابل مقایسه با نمونه های مشابه است.

wisewear-250

Wisewear Socialite

این گجت دستبند مانند به مچ دست کاربر بسته شده و شخص را در برابر خطرات احتمالی محافظت میکند. به این شکل؛ که چنانچه شخص خود را در معرض حمله ،سرقت و یا تصادف ببیند با دو ضربه به این دستبند سریعا پیامی به نزدیک ترین مرکز پلیس و یا اورژانس ارسال می شود.

recon-250

کلاه هوشمند Recon and Empire Paintball HUD

اگر شما هم مثل خیلی از افراد تمایل به بازی" پینت بال" دارید این کلاه دقیقا برای شما طراحی شده. این گجت هوشمند شبیه کلا محافظ عمل کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز از نقشه راه گرفته تا عکس ها را در حافظه خود می گنجاند تا در زمان بازی به کمک شما بیاید.

برترین ها در صنعت خودروهای هوشمند

chevy-bolt-ev-250

Chevy Bolt

ماشینی کم مصرف که تنها با یک بار شارژ الکترونیکی تا 200 مایل را بی وقفه طی می کند. همچنین با تنظیم فاصله بین سرنشینان این خودرو از برترین های نمایشکاه امسال است.

faraday-future-250

خودروی آینده FZERO1

یک خودروی کاملا سرعتی با 1000 اسب بخار قدرت و سرعتی برابر با 200 مایل در ساعت به صورت کاملا الکترونیک وارد نمایشگاه امسال شده است.

vw-budd-e-250

وولکس واگن BUDD-e

یک مایکرو مینی بوس که قدرت شارژ باور نکردنی این خودرو از آن یک ماشین مناسب برای مسافرت های طولانی ساخته است.

این خودرو تنها با 15 دقیقه شارژ الکترونیکی بالغ بر 80 درصد شارژ می شود و تا 200 مایل نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت.

gogoro-250

Gogoro Charger

شارژری مخصوص اسکوترهای تمام اتوماتیک که کار را برای دارندگان این وسیله نقلیه آسان کرده است.

بهترین های سینمای خانگی

philips-fidelio-e6-250

Philips Fidelio E6 "detachable" speakers

یکی از مهمترین ویژگی این اسپیکرها، پخش صدا به صورت همه جانبه ست. به این شکل که قابلیت فیزیکی این اسپیکرها به شما اجازه می دهد تا بخش بالایی آن را جدا کرده و به صورت شفاف صدا را در محیط پخش کنید.

audio-technica-250

Audio-Technica wireless turntable

یک دستگاه کاملا سرگرم کننده برای میهمانی ها. شما می توانید به وسیله بلوتوث این دستگاه را به گوشی همراه خود متصل کنید و از اتاقی دیگر آهنگ مورد علاقه خود را بشنوید.

hopper3-250

DISH Hopper 3

تنها یک ریسور 4K نیست. این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا با ضبط 16 برنامه مختلف در حافظه 2 ترابایتی دستگاه 500 ساعت برنامه مختلف را در این دستگاه نگهداری کنید و همچنین به صورت زنده 4 بازی مختلف را همزمان مشاهده کنید.

hopper-go-250

Hopper Go

اگر شما به علت مسافرت نمی خواهید برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان را از دست بدهید " Hopper Go"

به کمک شما آمده است. این دستگاه با ضبط برنامه مورد نظر و همچنین ارسال بدون نیاز به اینترنت به گوشی IOS و یا اندروید شما مشکل را حل کرده است.

بهترین تجهیزات داخلی هوشمند منازل

cassia-hub-250

Cassia Hub

این گجت با اتصال به بلوتوث تلفن همراه شما و حفظ ارتباط تا فاصله 1000 فوتی به شما این امکان را می دهد حتی زمانی که در منزل نیستید دستگاه را برنامه ریزی کنید.

netatmo-presence-250

Presence

یک دوربین خروجی منازل که با اتصال به وای فای علاوه بر ضبط قادر به تشخیص انواع عبور و مرور افراد و حیوانات است. این دوربین پس از ضبط اطلاعات را آنالیز کرده و برای شما ارسال می کند.

lg-smarthinq-250

LG SmartThinq Hub

یک گجت هوشمند با صفحه نمایش LCD که به آسانی به انواع بلوتوث، وای فای و Zigbee متصل می شود و یک خانه هوشمند را مدیریت میکند.

بهترین گوشی های همراه

mate8-250

Huawei Mate 8

به جرات می توان Huawei یکی از بهترین گوشی های ساخت خود را بهCES معرفی کرده است. بدنه ای مقاوم باطری 4.000MHA و همچنین پردازنده 950

7

LeTV Le Max Pro

گوشی چینی نوظهور 6.3 اینچی، که با پردازنده "Qualcomm's next-gen Snapdragon 820 " بسیاری را متحیر کرده است.

بهترین تلویزون و صفحه نمایشگر

sony-bravia-250

Sony X930D series

تلفیقی شگفت انگیز از قابلیت های 4K , HDR که انقلابی در نمایشگرهای امسال ایجاد کرده است. این تلویزیون با پشتیبانی اندروید و دسترسی به گوگل استور جذابیت خارق العاده ایجاد کرده است.

lg-oled-g6-250

LG OLED G6

در CES2015 شرکت ال جی با معرفی تلویزیون 4K OLED خود بهترین تلویزیون سال معرفی شد. این شرکت امسال با تلویزیون" Ultra HD and HDR" و با قابلیت 'Picture-on-Glass وارد این رقابت شده است.

بهترین کامپیوترها

yoga-900s-250

Lenovo Yoga 900s

شرکت Lenovo سال گذشته با رونمایی از لپ تاب 1.7 پوندی عنوان نازک ترین کامپیوتر موجود را به خود اختصاص داد. در CES 2016 شرکت Lenovo از لپ تاب فوق نازک با وزن 2.2 پوند و قابل انعطاف Yoga 900s رونمایی کرد. این گجت همچنین قابلیت لمسی همچنین چرخش 360 درجه را در رزومه خود دارد.

samsung-tabpro-s-250

Samsung TabPro S

شرکت سامسونگ با معرفی "SURFACEBOOK" جدید خود راه به فینال CES2016 یافته است . این گجت که وزنی معادل 1.53 پوند دارد در نوع خود بی رقیب محسوب می شود. همچنین قابلیت های دیگری نظیر Super AMOLED screen و ساپورت ویندوز 10 را داراست.

ارسال نظر