معرفی تمام بازی های جدیدی که در E3 2017 اعلام شدند (بخش دوم)

مراسم E3 2017 با تمام پستی ها و بلندی هایش به اتمام رسید. این بار هم در این مراسم شاهد معرفی بازی ها و IP های جدید از سوی کمپانی های سازنده بازی های رایانه ای شدیم.

معرفی تمام بازی های جدیدی که در E3 2017 اعلام شدند (بخش دوم)
  • Kirby & Yoshi

1th pic

کمپانی نینتندو در مراسم E3 2017 از بازی‌های جدید Kirby و Yoshi رونمایی کرد و تریلر‌هایی را از این بازی‌ها به نمایش گذاشت. این بازی‌ها قرار است در سال ۲۰۱۸ عرضه شوند. گیم پلی بازی Kirby، نشان می‌دهد که این کاراکتر می‌تواند با دشمنان دوست شود، در حالی که بازی Yoshi دنبال کننده بازی قبلی یعنی Yoshi's Woolly World است، اما داستان در دنیایی مقوایی اتفاق می‌افتد. هر دو بازی دارای گیم پلی مناسب و با کنترلرهای Joy-Con سوئیچ نیز به خوبی سازگار هستند. بازی Kirby تا چهار بازیباز برای بخش Co-op پشتیبانی می‌کند.

  • Life is Strange: Before the Storm

2th pic

بازی Life is Strange: Before the Storm نسخه‌ای فرعی و سه قسمتی از این فرانچایز می‌باشد که داستان آن حول وقایع شخصیت Chloe قبل از اتفاقات بازی اول است. این بازی در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۷ بر روی پلتفرم‌های Xbox ONE، PS4 و PC با قیمت ۱۶٫۹۹$، $۲۴٫۹۹ در دو نسخه‌ی عادی و Delux منتشر می‌شود.

  • Metro Exodus

3th

بازی Metro Exodus سومین قسمت از فرانچایز محبوب Metro است که باز هم توسط کمپانی ۴A Game طراحی و توسعه خواهد شد. داستان بازی در یک دنیای ویران شده‌ی آخرالزمانی دنبال می‌شود. بازی Metro Exodus بر خلاف نسخه‌های قبلی که بسیار خطی بودند، دارای یک دنیای کاملا جهان باز است. سبک بازی همانند بازی‌های قبلی شوتر اول شخص است.

  • Metroid: Samus Returns

4th pic

بازی Metroid: Samus Returns یک تصور دوباره از بازی اصلی یعنی Metroid 2: Return of Samus است که در سال ۱۹۹۱ بر روی کنسول Game Boy منتشر شده بود. این بازی بصورت انحصاری برای کنسول ۳DS شرکت نینتندو در تاریخ ۱۸ شهریور ماه منتشر خواهد شد؛ این در حالی است که تاریخ عرضه‌ای برای بازی Metroid Prime 4 که برای کنسول نینتندو سوئیچ در دست ساخت قرار دارد اعلام نشده است.

  • Metroid Prime 4

5th pic

۱۰ سالی است که از زمان عرضه آخرین Metroid با نام Metroid Prime 3 می‌گذرد. حالا بعد از مدت‌ها کمپانی نینتندو به صورت رسمی از بازی Metroid Prime 4 رونمایی کرد. این بازی به صورت انحصاری بر روی کنسول خانگی نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه بازی مشخص نشده و هیچ ویدیویی از گیم‌پلی بازی منتشر نشده است. بنابراین نباید به این زودیا منتظر عرضه بازی Metroid Prime 4 باشیم اما این را می‌دانیم که بازی در حال طراحی و توسعه است.

  • Monster Hunter: World

6th pic

فرانچایز محبوب Monster Hunter بعد از مدت‌ها دوباره به دنیای کنسول‌های بازی برگشت. Monster Hunter: World جدیدترین عنوان از سری بازی‌های Monster Hunter محسوب می‌شود. بازی Monster Hunter: World یک اکوسیستم زنده و پر هیجان را معرفی می کند که در آن بازیکنان تشنه رسیدن به مقام بهترین شکارچی هستند.بازیکنان در طول بازی Monster Hunter: World قادر خواهند بود در سرزمین های جدید و پهناور این بازی جست و جو و هیولاها را سلاخی کنند. بازیکنان همچنین می توانند مبارزات این بازی را به صورت co-op و حداکثر با چهار بازیکن از سراسر دنیا بازی کنند.این بازی اوایل سال ۲۰۱۸ برای Xbox ONE و PS4 عرضه خواهد شد. نسخه PC این بازی نیز مدتی پس از انتشار نسخه های قبلی عرضه می شود.

  • Ori And the Will of the Wisps

7th pic

بازی Ori And the Will of the Wisps دنباله‌ی بازی اول و انحصاری کنسول Xbox ONE یعنی Ori and the Blind Forest است که مجددا به صورت انحصاری بر روی پلتفرم Xbox ONE عرضه خواهد شد.

  • Untitled Pokemon Game

8th

آقای Tsunekazu Ishihara رئیس کمپانی Pokemon در طول کنفرانس نینتندو تایید کرد که کمپانی Game Freak بر روی بازی جدیدی از سری بازی‌های RPG پاکمن کار می‌کند. هنوز هیچ نمایشی از گیم‌پلی بازی مشاهده نشده و تاریخ عرضه‌ای برای آن مشخص نشده است.

  • Shadow of the Colossus

9th pic

یک بازسازی یا ریمستر از بازی Shadow of the Colossus سال ۲۰۰۵ کنسول پلی‌استیشن ۲ در راه است. در کنفرانس سونی فقط تریلری از بازی نمایش داده شد و جزییات دیگری از بازی آشکار نشد اما ما این موضوع را می‌دانیم که بازی بر اساس استاندارد‌های گرافیکی و بصری نسل حاضر کنسول‌های بازی طراحی و توسعه خواهد شد بدین معنی که بازی در زمینه گرافیک و ویژگی‌های بصری پیشرفت‌های قابل توجه‌ای خواهد داشت.

  • Skull & Bones

10th

بازی Skull & Bones یک IP جدید در سبک دزدان دریایی و جنگ‌های دریایی است که توسط کمپانی یوبی‌سافت سنگاپور در حال طراحی و توسعه است. از نمایش تریلر بازی متوجه می‌شویم که Skull & Bones دنیای سیستماتیکی را به اشتراک می‌گذارد که در این دنیا بازیکنان می‌توانند در نبرد‌های ۵ به ۵ درگیر شوند و با همکاری سایر بازیکنان بر دشمنان غلبه کنند. بازی Skull & Bones قرار است در پاییز سال آینده روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

پایان بخش دوم

ارسال نظر