باگ جدید کنترل سنتر آی او اس۱۰

باگ جدیدی در کنترل سنتر آی او اس ۱۰ پیدا شده که به طور کامل باعث توقف کارکرد گوشی آیفون میشود. اینجا نشان داده شده که چگونه این مشکل گوشی خود یا دیگری را برطرف کنید.

باگ جدید کنترل سنتر آی او اس۱۰

به گزارش کلیک٬ آی او اس نیز سهم خود را در باگ های سیستم های عامل دارد.آخرین آنها از کنترل سنتر نشئت میگیرد.علی رغم همه تلاش ها،نرم افزار ها هیچوقت نمی توانند بدون باگ باشند. سیستم عامل آی او اس اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ همانگونه که اکنون با نوع جدیدی باگ روبرو هستیم. خوشبختانه این باگ ها نهایتا در هربه روز رسانی جدید که توسط اپل برای نرم افزار هایش انجام میشود اصلاح و برطرف میگردند.اما آخرین باگ که از کنترل سنتر آی او اس۱۰ نشئت میگیرد، توانسته است از نظارت های اپل تا اخرین نسخه ۱۰٫۳٫۲beta عبور کند.

باگ جدید کنترل سنتر آی او اس10

این باگ در ابتدا که اتفاق می افتد گوشی آیفون شما را به طور کامل از کار می اندازد وهمه برنامه های در حال اجرا را متوقف میکند.برای خارج شدن ازین حالت توقف باید دکمه های power و home را تا وقتی که لوگوی اپل را روی صفحه ببینید نگه دارید تا گوشی ریست شود. کاربران آیفون۷ و ۷پلاس باید دکمه های power و کم کردن صدا را همزمان نگه دارند تا دستگاه ریست شود.

برای برطرف کردن این باگ براحتی کنترل سنتر را بالا بکشید و با استفاده از سه انگشت ، یکی از برنامه های پایین ترین ردیف، ایرپاد و یکی از برنامه های ردیف بالا را همزمان بگیرید. به یاد داشته باشید که انجام یکبار این کاربه طور قطع باعث برطرف شدن مشکل نمیشود.

ارسال نظر