مشکل آیفون X در هوای سرد با آپدیت iOS 11.1.2 برطرف می‌شود

رسانه کلیک - اپل آپدیت iOS 11.1.2 را برای حل مشکلی که کاربران آیفون X گزارش داده بودند، منتشر کرد؛ مشکلی که طی آن، صفحه نمایش پرچم‌دار اپل در هوای سرد از کار می‌افتاد.

مشکل آیفون X در هوای سرد با آپدیت iOS 11.1.2 برطرف می‌شود

احتمالا کم‌ و بیش در جریان مشکل عجیبی هستید که کاربران آیفون X در iOS 11 گزارش داده بودند. این کاربران اعلام کرده اند که صفحه‌نمایش آیفون X در هوای سرد کار نمی‌کند و همین مسئله باعث شد تا انتقادات بسیاری به شرکت اپل و آیفون X وارد شود. نکته جالب‌ توجه این است که هیچ‌یک از آیفون‌های قبلی اپل تا به حال با این مشکل مواجه نشدند.

با این حال کمپانی اپل با ارائه آپدیتی جدید، تمام تلاش خود را جهت برطرف کردن این مشکل به کار گرفت و اعلام کرد که با آپدیت iOS به نسخه 11.1.2 مشکل کاربران حل خواهد شد.

آپدیت iOS 11.1.2 علاوه بر رفع مشکل کاربران آیفون X، باگ‌های نسخه قبلی را که در آیفون و آیپد مشاهده شده بود، نیز رفع کرده است و همچنین در این نسخه مشکلات مربوط به تصاویر زنده و ویدیوها در آیفون X نیز حل شده است.

iOS 11.1.2 هم‌اکنون برای اکثر دیوایس های اپل عرضه شده است و اگر شما از جمله کاربران این سیستم‌ عامل هستید، وقت را تلف نکنید و این به‌روزرسانی را دریافت و نصب کنید، چرا که تعداد زیادی از مشکلات نسخه قبلی این سیستم عامل در این آپدیت برطرف شده است.

منبع: Ubergizmo

ارسال نظر