اپل نسخه iOS 11.3 را تنها برای سری جدید آیپدهای 9.7 اینچی منتشر کرد

رسانه کلیک - سرانجام انتظارها برای نسخه iOS 11.3 سیستم عامل اپل به پایان رسید و غول کوپرتینویی این ورژن از پلتفرم اختصاصی خود را فقط برای سری جدید آیپدهای 9.7 اینچی منتشر کرد.

اپل نسخه iOS 11.3 را تنها برای سری جدید آیپدهای 9.7 اینچی منتشر کرد

هفته گذشته شایعه شده بود که اپل قصد دارد نسخه iOS 11.3 را 27 مارس (هفتم فروردین) برای تمامی دیوایس ها و در جریان کنفرانسش در شیکاگو منتشر و عرضه کند اما اپل در جریان این رویداد نسخه 11.3 سیستم عامل ویژه‌اش را منتشر نکرد و کاربرانش را ناامید کرد اما در عوض فردای همان روز یعنی هشتم فروردین 28 مارس این نسخه را برای تبلت 9.7 اینچی جدیدش عرضه کرد تا تبلت جدید اپل میزبان نسخه iOS 11.3 باشد.

نکته جالب توجه این است که MacRumors گزارش داده است که این تبلت هفته آینده توزیع نمی‌شود و به دست مشتریان نمی‌رسد اما این تأخیر در توزیع سراسری ارزشش را دارد چرا که خریداران این تبلت 9.7 اینچی جدید با نسخه iOS 11.3 که یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های سیستم عامل iOS کار خواهند کرد و این تبلت به جدیدترین و کامل‌ترین نسخه سیستم عامل iOS مجهز خواهد بود.

نسخه iOS 11.3 سیستم عامل اختصاصی اپل یکی از کامل‌ترین به روزرسانی های iOS است و غول کوپرتینویی در این آپدیت مشکلاتی همچون مدیریت حریم خصوصی و باتری که دو معضل مهم و همیشگی کاربران iOS بوده را حل نموده است. هم‌چنین در این نسخه مشکل نقص های دسترسی سیری به اعلان‌های خصوصی نیز حل شده است.

هرچند هنوز مشخص نیست که اپل برای سایر دیوایس هایش چه زمانی را برای دریافت iOS 11.3 تعیین کرده است اما نکته قابل‌توجه اینجاست که پیش از این نسخه بتا iOS 11.3 توسط برنامه نویسان مختلف ارائه شده بود تا کاربران بیش از پیش برای این نسخه جدید سر و دست بشکنند.

پیش‌بینی می‌شود اپل در سریع ترین زمان ممکن نسخه iOS 11.3 را برای تمامی محصولاتش عرضه کند و بیشتر از این مشتاقان این سیستم عامل را چشم انتظار نگذارد.

ارسال نظر