احتمال عرضه سیستم عامل iOS 11.3 در هفته آینده

رسانه کلیک - شرکت اپل برای رفع باگ محصولات خود به صورت منظم بروزرسانی های نرم افزاری عرضه می کند. بر اساس جدیدترین گزارشات سیستم عامل iOS 11.3 هفته آینده عرضه می شود.

احتمال عرضه سیستم عامل iOS 11.3 در هفته آینده

اپل در حال کار بر روی بروزرسانی سیستم عامل iOS 11.3 است. تا به امروز چندین نسخه بتا از این سیستم عامل منتشر شده است. بر اساس گزارشی توسط Shure، این نسخه در هفته آینده در دسترس کاربران محصولات اپل قرار می گیرد.

بنابر توییت این شرکت، مشکلاتی که دارندگان محصولات اپل با لوازم جانبی Shure دارند توسط این بروزرسانی رفع خواهد شد. توییت Shure بدین صورت است:

مشکلاتی که محصولات Shure با آیفون X، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دارند در بروزرسانی بعدی iOS رفع می شوند. نسخه بتا 11.3 سیستم عامل iOS هم اکنون قابل دانلود است ولی خوشبختانه اپل هفته بعد نسخه نهایی آن را منتشر می کند.

در حال حاضر این توییت پاک شده است. حذف این توییت می تواند دو معنی متفاوت داشته باشد. این احتمال وجود دارد که اطلاعات اشتباهی توییت شده اند و یا تاریخ عرضه این نسخه از سیستم عامل iOS نباید در دسترس عموم قرار می گرفته است.

در همین راستا وب سایت 9to5Mac اعلام کرده که معمولا اپل زمان عرضه نسخه های نهایی سیستم عامل خود را با شرکت های تولیدکننده لوازم جانبی به اشتراک نمی گذارد، البته شاید زمان مربوط به عرضه iOS 11.3 یک استثنا محسوب شود.

بروزرسانی جدید iOS 11.3 ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران محصولات اپل قرار می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی ها مربوط به امکان فعالسازی و عدم فعالسازی کاهش قدرت پردازنده برای بهبود شارژدهی باتری است. قابلیت دیگری در این بروزرسانی قرار دارد که توسط آن سلامت باتری مورد بررسی قرار می گیرد.

در حال حاضر اپل اظهار نظری در رابطه با این توییت نکرده است و باید تا هفته آینده صبر کنیم تا ببینیم این بروزرسانی عرضه خواهد شد یا خیر.

ارسال نظر