شایعه تماس تصویری گروهی در به روزرسانی iOS 11 تکذیب شد

اپلیکیشن FaceTime یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن ها برای برقرای تماس تصویری در سیستم عامل ios شناخته شده است. اگرچه تماس های تصویری یک به یک این روزها طرفداران بسیاری دارد، اما از سویی دیگر بازار شایعات اضافه شدن تماس های تصویری گروهی به اپلیکیشن FaceTime نیز گرم شده است.

شایعه تماس تصویری گروهی در به روزرسانی iOS 11 تکذیب شد

به گزارش کلیک - با افزایش استفاده از گوشی های هوشمند و به موازات آن طراحی اپیکیشن های مختلف، تماس های تصویری از محبوبیت بسیاری در میان کاربران برخوردار است. در میان ده ها اپلیکیشن با قابلیت برقراری تماس تصویری، اپلیکیشن FaceTime یکی از محبوب ترین و در عین حال کاربردی ترین اپلیکیشن حال حاضر در سیستم عامل ios به حساب می آید. این اپلیکیشن که با فراهم کردن امکان برقراری تماس تصویری، مکالمه به صورت یک به یک را برای کاربران سهولت بخشیده است، به شایعاتی در زمینه برقراری تماس های تصویری گروهی نیز دامن زده است.
این روزها از گوشه و کنار اخباری مبنی بر بروزرسانی اپلیکیشن FaceTime در ios11 به گوش می رسد که کاربران را قادر به برقراری تماس تصویری آنلاین و به صورت گروهی خواهد ساخت. شرکت اپل با رونمایی از گوشی آیفون۴ اپلیکیشن جدیدی را نیز در اختیار کاربران قرار داد. این اپلیکیشن که FaceTime نام داشت در طی این سال ها تغییرات مطلوب بسیاری را داشته است. از اضافه شدن امکان تماس صوتی گرفته تا شاخصه های بسیار خاص در این اپلیکیشن. این روزها نیز از گوشه و کنار اخباری مبنی بر اضافه شدن امکان تماس تصویری گروهی به اپلیکیشن FaceTime خبرساز شده است. اگرچه اخبار منتشر شده از تعداد افرادی که می توان در یک تماس تصویری با آنان ارتباط برقرار کرد خبری به میان نمی آورد، با این حال این قابلیت در ios11 شگفت انگیز خواهد بود.
شرکت اپل با اعلام تکذیب خبر بروزرسانی اپلیکیشن FaceTime در ios11 و اضافه شدن قابلیت تماس های گروهی افزود، این اپلیکیشن در سیستم عامل بعدی تغییراتی خواهد داشت اما از جزئیات این بروزرسانی هنوز اطلاعات مشخصی در دسترس نیست.
سخنگوی این شرکت در ادامه از بروزرسانی سیستم عامل iOS به ios11 در ماه های آینده خبر داده است. کاربران و طرفداران اپلیکیشن FaceTime بی صبرانه در انتظارند تا آخرین تغییرات را با این اپلیکیشن تماس تصویری تجربه کنند.

ارسال نظر