iOS 11 سرعت گوشی را کاهش می‌دهد!

رسانه کلیک - برخی از کاربران آیفون گفته‌اند که iOS 11 سرعت گوشی آنان را به طرز عجیبی کاهش داده است. به گفته عده‌ای هم این نسخه آی او اس شارژ گوشی را زودتر خالی می‌کند!

iOS 11 سرعت گوشی را کاهش می‌دهد!

به گزارش کلیک ؛ وب‌سایت thenextweb در مطلبی نوشت؛ تمام شدن زود هنگام باتری، عملکرد کند برخی از اپلیکیشن ها، زمان طولانی انتظار برای باز شدن برنامه ها و هنگ کردن دستگاه هنگام باز شدن همزمان چند برنامه، از جمله شکایات اخیر کاربران آیفون است؛ شکایت هایی که پس از به روزرسانی به آی او اس ۱۱ رخ داده است.

یکی از کاربران ناراضی در سایت reddit نوشت: «از زمان ارتقاء iOS به نسخه ۱۱، برنامه های در حال اجرا به طور کامل مشکل دارند. سافاری، یاهو، ESPN، پیام ها و غیره همگی زمان وحشتناکی را برای باز شدن احتیاج دارند. همچنین مشکل هنگ کردن گوشی هم به کرات مشاهده می‌شود. من تا قبل از این آپدیت هیچ مشکلی با آیفون ۷ پلاس خود نداشتم».

کاربر دیگری نوشته است: «آیفون ۷ من تا به حال به خوبی کار می کرد، اما الان برنامه ها کند شده اند؛ Snapchat کار نمی کند، برنامه موسیقی هنگام اجرا هنگ می کند و باید چند بار در هفته آیفونم را reboot کنم. عمر باتری هم کم شده است».

البته به نظر می رسد این مشکل برای همه کاربران اتفاق نیفتاده باشد، چرا که برخی گزارش می دهند که آیفون آنها پس از به روز رسانی به iOS 11 به خوبی کار می کند.

اگر شما هم صاحب یک آیفون هستید و با این مشکلات روبرو شده‌اید، باید این نکته را مد نظر قرار دهید که این مسائل فنی جزئی معمولا بعد از به روز رسانی بزرگ در سیستم های عامل رخ می دهد و موضوع غیر معمولی نیست، حتی برای کمپانی بزرگی چون اپل.

بهتر است قبل از بروز رسانی در نظر داشته باشید که کدام برنامه ها برای آی او اس ۱۱ بهینه سازی شده اند و اگر بروز رسانی را انجام دادید و با مشکلات ذکر شده روبرو شدید، می توانید نسخه iOS خود را به ۱۰ بازگردانید. البته اینکار کمی مشکل بوده و از عهده بسیاری از کابران خارج است.

بهترین راه حل این است که اندکی صبر کنید تا اپل به روز رسانی جدید برای iOS 11 ارائه کند.

گفتنی است؛ شرکت اپل، نسخه نهایی سیستم‌عامل iOS 11 را ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) با قابلیت‌های جدیدی از جمله کنترل سنتر جدید با قابلیت شخصی‌سازی، بهبود قابلیت‌های مالتی‌تسکینگ (چند وظیفگی) برای تبلت آیپد، برنامه Files (برنامه فایل منیجر سیستم‎عامل iOS) و تجربه محتوای واقعیت افزوده با استفاده از ARKit و غیره عرضه کرد.

ارسال نظر