امکانات به روزرسانی جدید اپل iOS 10.1

اپل به روز رسانی iOS 10.1 را کامل ترین به روزرسانی نرم افزاری خود معرفی کرده است که این به روز رسانی برای آیفون ۵ و مدل های بالاتر از آن ارائه شده است.

امکانات به روزرسانی جدید اپل iOS 10.1

به گزارش کلیک، کاربران آیفونی می توانند آیفون های ۵ به بالا خود را به روزرسانی کنند، شاید تغییرات ایجاد شده در به روزرسانی ۱۰٫۱ برای کاربران قدیمی آیفون چندان به چشم نیاید ولی کاربران جدید آیفون که اقدام به خرید آیفون ۷ پلاس کرده اند، می توانند به راحتی تغییرات را در دوربین دو گانه این گوشی هوشمند مشاهده کنند.

امکانات به روزرسانی جدید اپل iOS 10.1

به روزرسانی ۱۰٫۱ کامل ترین و قدرتمندترین به روزرسانی است که تاکنون باعرضه آیفون ۷ ارائه شده است و بسیاری از باگ های نسخه های قبلی در این نسخه کاهش پیدا کرده است.

باگ های گزارش شده در به روزرسانی های جدید اپل از به روزرسانی نسخه ۱۰ شروع شد که باعث برخی ایرادات در عملکرد این گوشی های هوشمند شد و در برخی موارد گزارش هایی مبنی بر کند شدن عملکرد آیفون ها و به وجود آمدن برخی مشکلات در اینترنت ۴G و ۳G این گوشی های هوشمند شدند.

امکانات به روزرسانی جدید اپل iOS 10.1

در توضیحات به روزرسانی جدید اپل در نسخه ۱۰٫۰٫۳ این گونه توضیح داده شده بود که این نسخه عملکرد بسیار خوبی در برطرف کردن باگ های به روز رسانی های قبلی دارد و برخی مشکلات در برقراری ارتباطات سلولار این گوشی های هوشمند از بین رفته است. البته این مشکل در آیفون های ۷ و ۷ پلاس مشاهده شده بود و کاربران اپراتور ورایزن در برقراری ارتباط با آیفون ۷ به مشکل برخورده بودند.

با این حال تمام مشکلات و باگ های به روزرسانی های جدید اپل به گفته خود این کمپانی در نسخه ۱۰٫۱ آن برطرف شده است.

البته باید خاطر نشان کرد که به روزرسانی ۱۰٫۱ هنوز در نسخه بتا به سر می برد و باید دید که آیا این به روزرسانی در نسخه دیگری نیز عرضه می شود یا نه. یکی از ویژگی های بسیار جذاب این به روز رسانی اضافه کردن حالت ایجاد بوکه در آیفون ۷ پلاس است که با توجه به قابلیت دوربین دوگانه این گوشی هوشمند با اضافه شدن حالت بوکه به اپلیکیشن عکاسی آیفون ۷ پلاس مواجه هستیم که می‌تواند تصویری شبیه به تصویر دوربین حرفه ای به وجود بیاورد.

در iOS10.1 مشکلات اتصال آیفون ها به ساعت های هوشمند نیز برطرف شده است.

همان طور که گفته شد اپل این به روزرسانی را بزرگ‌ترین به روزرسانی نرم افزاری سیستم عامل خود می داند حالا باید ببینیم که برای برطرف شدن باگ های احتمالی این به روزرسانی نسخه ۱۰٫۱٫۱ نیز عرضه می شود یا نه!

ارسال نظر